آقای فتح‌الله‌زاده!چرا ناگهان توفیقی آدم خوبی شد؟ | آوای استقلال
2

آقای فتح‌الله‌زاده!چرا ناگهان توفیقی آدم خوبی شد؟

  • کد خبر : 11777
  • ۱۴ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۴
آقای فتح‌الله‌زاده!چرا ناگهان توفیقی آدم خوبی شد؟
امروز باید از فتح‌الله‌زاده پرسید چطور کسی که فرق بین بیل و فرمان را نمی داند باید در کنارش یک تیم تشکیل دهد تا سودای حضور در استقلال را داشته باشند؟

به گزارش آوای استقلال، علی فتح‌الله‌زاده این روزها با حمایت از حمید سجادی، وزیر ورزش و جوانان سعی می‌کند خودش را به صندلی مدیریت باشگاه استقلال نزدیک کند. هر چند که مدیرعامل سابق استقلال باتجربه تر از این حرف ها است و هیچ جایی درخواست نکرده مدیرعامل شود و حتی گفته می شود یکی از اهداف او حضور در هیئت مدیره است تا مدیرعاملی.

در کنار فتح‌الله‌زاده افرادی دیده می شوند که بیشتر در استقلال پست و مقام داشتند، اما حضور یک نفر در کنار او تعجب برانگیز است. پندار توفیقی، معاون سابق باشگاه استقلال که بارها با فتح‌الله‌زاده در رسانه ها اختلاف نظر داشت با مدیرعامل سابق تعامل کرده تا به قول خودشان یک تیم تشکیل بدهند و استقلال را به آنها بسپارند.

فراموش نکردیم در زمانی که توفیقی معاون باشگاه استقلال بود بارها اعلام کرد بیشترین بدهی ها مربوط به دوران مدیریت فتح‌الله‌زاده است. فتح‌الله‌زاده هم حسابی از خجالت معاون سابق در آمد و در گفت و گو با یکی از خبرگزاری ها گفت که توفیقی فرق بین بیل و فرمان را نمی داند.

امروز باید از فتح‌الله‌زاده پرسید چطور کسی که فرق بین بیل و فرمان را نمی داند باید در کنارش یک تیم تشکیل دهد تا سودای حضور در استقلال را داشته باشند؟ آیا بهتر نیست خیلی صریح و واضح بگویند استقلالی بودن فقط یک «شو» و استفاده از احساسات هواداران است وگرنه همه خوب می دانند مدیران کنار گذاشته شده به هر دری می زنند تا دوباره در این باشگاه پست بگیرند.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=11777

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.