آقای سردار با اقتدار از کاپیتان تیمت حمایت کن! | آوای استقلال
1

آقای سردار با اقتدار از کاپیتان تیمت حمایت کن!

  • کد خبر : 24337
  • ۳۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۳:۰۶
آقای سردار با اقتدار از کاپیتان تیمت حمایت کن!
هواداران استقلال بعد از قهرمانی شیرین لیگ برتر، انتظار تقویت تیم برای حضوری مقتدر و دفاع از عنوان ارزشمند قهرمانی شان را داشتند اماجدایی فرهاد مجیدی و ناکامی مدیریت( تا این لحظه )در جذب مربی و بازیکنان طراز اول فوتبال کشور باعث نگرانی هواداران شده و انتقادات زیادی را متوجه مدیریت باشگاه کرده است.

به گزارش آوای استقلال، هواداران تیم قهرمان لیگ شاهد امضای قرارداد ملی پوشان، ستاره های لیگ و البته بازیکنان و مربیان خارجی با تیم رقیب هستند و در مقابل تیم محبوبشان حتی قرارداد بازیکنان خودش را هم تمدید نکرده و تنها وعده شنیده است و بس!
باشگاه استقلال خود را در عدم توفیق برای جذب مربی خوب مقصر نمی داند و معتقد است اتفاقات بیرونی و شیطنت منفعت طلبان باعت این ناکامی است اما آقای آجورلو عدم مذاکره با بازیکنان خودی چطور؟
اینکه نمی توانید شان بزرگترهای تیم را حفظ کنید چه توجیهی دارد؟
اینکه کاپیتان باغیرت استقلال هنوز بلاتکلیف است هم شیطنت منفعت طلبان است؟
آقای آجورلو شما مدیر با تجربه ای هستید و به قدر کافی در پاس با فوتبال آمیخته شده اید پس با حفظ حرمت ها و احترام به شان و جایگاه بازیکنان بزرگتر تیم آشنا هستید و لزوم برخورد مناسب با بازیکنان قدیمی و محبوب تیم را می دانید.
به لحاظ شخصیتی نیز شما را انسانی اخلاقمدار و پایبند به اصول می دانیم لذا برای ما و هواداران بی شمار استقلال محل سوال و جای دلخوری ست که چگونه هنوز با وریا غفوری کاپیتان ارزنده استقلال که حتی در روزهای دشوار ریسک بزرگی کرد و به خاطر این تیم و هوادارانش هدایت موقت تیم را بر عهده گرفت، مذاکره نکرده اید ؟
برای هواداران استقلال که حتی در بهترین روز زندگی شان در چند سال اخیر، کامشان بعد از بالابردن جام تلخ شد، مصاحبه کاپیتانشان و گلایه های به حقش اصلا خوشایند نیست!
آقای سردار آجورلو شما از جانب هواداران استقلال لقب سردار دلها را دریافت کردید به خاطر آنکه در بدو ورودتان به این باشگاه، هر آنچه خواست هواداران بود را انجام دادید و دلشان را به دست آوردید لطفا مسیرتان را تغییر ندهید و با احساسات هواداران بازی نکنید.
وریا غفوری بازیکن محبوب هواداران است که قطعا توان حضور در ترکیب این تیم را دارد اگر تصمیم به کناره گیری داشته باشند(که ندارند) قطعا امسال و در این شرایط، زمان خداحافظی نیست و اگر شما یا کادر فنی پشت پرده تصمیم بر کنار گذاشتن وریا را دارید نیز تصمیمی اشتباه در زمانی بسیار بد اتخاذ کرده اید. بگذارید دلخوشی به نام وریا غفوری برای هواداران باقی بماند تا لااقل آسیب عقب افتادن از فصل نقل و انتقالات و گیر افتادن در جهنم بی خبری، کمتر روح و روانشان را برهم بریزد!
آقای آجورلو محکم پشت کاپیتان تیمتان بایستید،شان او را حفظ کنید و به خاطر هوادار آنطور که شایسته است قراردادش را تمدید کنید.
تیم را خالی از تجربه و غیرت نکنید که بزرگترین آفت می شود و تبعاتش گریبان خودتان را هم می گیرد!

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=24337

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.