آغاز تمرین استقلال از ۵ فروردین در کمپ زنده یاد ناصر حجازی | آوای استقلال
0

آغاز تمرین استقلال از ۵ فروردین در کمپ زنده یاد ناصر حجازی

  • کد خبر : 37827
  • ۰۵ فروردین ۱۴۰۳ - ۲:۱۳
آغاز تمرین استقلال از ۵ فروردین در کمپ زنده یاد ناصر حجازی
مرحله جدید تمرینات آماده سازی تیم استقلال فردا آغاز می شود.

به گزارش آوای استقلال و به نقل از رسانه رسمی باشگاه استقلال، نصرالله خواجه گیری سرپرست استقلال ضمن تبریک تقارن سال نو و بهار طبیعت و ماه مبارک رمضان، با تایید این خبر گفت: بعد از پیروزی مقابل هوادار تهران و کسب سه امتیاز با ارزش که به رغم خستگی بازیکنان تیم رقم خورد، به صلاحدید کادر فنی تمرینات استقلال به مدت ۶ روز تعطیل شد تا بازیکنان استراحت و تجدید قوا کنند.
البته در این ۶ روز هم اعضای کادر فنی شرایط بازیکنان را از راه دور زیر نظر داشتند که خوشبختانه بازیکنان استقلال در اوج پختگی و حرفه ای گری قرار دارند و حتی در تعطیلات نیز وضعیت بدنی خود را در شرایط مطلوب حفظ می کنند.
سرپرست استقلال افزود: مرحله جدید تمرینات از فردا یکشنبه پنجم فروردین ماه در کمپ زنده یاد ناصر حجازی آغاز می‌شود. سرمربی تیم و همکارانش در کادرفنی تمامی جزییات تمرین را از ۵ فروردین تا روز بازی با مس رفسنجان مشخص کرده اند و در این فاصله زمانی، علاوه بر تمرین منظم، یک تا دو بازی تدارکاتی به صلاحدید کادرفنی در دستور کار استقلال قرار می گیرد.
نصرالله خواجه گیری در پایان گفت: سال نو را به هواداران فهیم استقلال و تمامی اعضای خانواده استقلال تبریک می‌گویم و امیدوارم سال خوبی در انتظار استقلال و تمامی هوادارانش باشد.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=37827

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.