محمد نادری از بازی با سایپا محروم شد | آوای استقلال
2

محمد نادری از بازی با سایپا محروم شد

  • کد خبر : 8362
  • ۱۵ تیر ۱۴۰۰ - ۲۱:۳۵
محمد نادری از بازی با سایپا محروم شد
نادری پیش از این با دریافت 4 کارت زرد، بازی با پیکان در هفته نوزدهم لیگ برتر را از دست داده بود و پس از آن، در دیدار مقابل پرسپولیس و پدیده از داوران بازی اخطار دریافت کرده بود و حالا با کارت زردی که از پیام حیدری گرفت، سه کارته شده و نمی تواند تیمش را مقابل سایپا همراهی کند.

به گزارش آوای استقلال،نیمه نخست دیدار استقلال و تراکتور هر چقدر در دقایق اولیه سرد و بدون خلق موقعیت خاصی دنبال می شد، در لحظات پایانی گرم و پر هیجان ادامه یافت اما دو تیم در رسیدن به گل ناکام بودند و بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید.

در هفتمین دقیقه از وقت های تلف شده نیمه اول، محمد نادری مدافع چپ استقلالی ها به دلیل تکلی که روی پای هادی محمدی زد، با کارت زرد پیام حیدری داور مسابقه مواجه شد و بدین ترتیب او به دلیل سه کارته شدن، از حضور در بازی با سایپا محروم شد.

نادری پیش از این با دریافت ۴ کارت زرد، بازی با پیکان در هفته نوزدهم لیگ برتر را از دست داده بود و پس از آن، در دیدار مقابل پرسپولیس و پدیده از داوران بازی اخطار دریافت کرده بود و حالا با کارت زردی که از پیام حیدری گرفت، سه کارته شده و نمی تواند تیمش را مقابل سایپا همراهی کند.

هروویه میلیچ گزینه احتمالی فرهاد مجیدی برای بازی بعد خواهد بود که در دیدار امروز مقابل تراکتور نیز پس از مدت ها نامش در لیست تیم قرار گرفته است. استقلال باید روز شنبه ۱۹ تیر ماه به مصاف سایپا برود.

لینک کوتاه : https://avayesteghlal.ir/?p=8362

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.