یک مقام آگاه خبر داد:هنوز بازیکن جدیدی رسما به استقلال ملحق نشده/شرط صدور رضایت‌نامه حفظ منافع استقلال است | آوای استقلال
2

یک مقام آگاه خبر داد:هنوز بازیکن جدیدی رسما به استقلال ملحق نشده/شرط صدور رضایت‌نامه حفظ منافع استقلال است

  • کد خبر : 19261
  • ۲۰ دی ۱۴۰۰ - ۲۲:۲۴
یک مقام آگاه خبر داد:هنوز بازیکن جدیدی رسما به استقلال ملحق نشده/شرط صدور رضایت‌نامه حفظ منافع استقلال است

به گزارش آوای استقلال، یک مقام آگاه در باشگاه استقلال در گفت وگو با ایران ورزشی اخبار منتشر شده تا این لحظه مدیران استقلال با هیچ بازیکنی به توافق نرسیدند و اخبار منتشر شده مبنی بر حضور قطعی برخی بازیکنان واقعیت ندارد. اینکه برخی باشگاه‌ها تمایل به جذب بازیکنان باشگاه استقلال داشته باشند اتفاق عجیبی […]

به گزارش آوای استقلال، یک مقام آگاه در باشگاه استقلال در گفت وگو با ایران ورزشی اخبار منتشر شده تا این لحظه مدیران استقلال با هیچ بازیکنی به توافق نرسیدند و اخبار منتشر شده مبنی بر حضور قطعی برخی بازیکنان واقعیت ندارد.
اینکه برخی باشگاه‌ها تمایل به جذب بازیکنان باشگاه استقلال داشته باشند اتفاق عجیبی نیست اما علاقه آنها برای جذب یک بازیکن کافی نیست،زمانی انتقال قطعی می‌شود که مذاکره رسمی صورت گیرد و توافق حاصل شود،تا زمانی که خبر رسمی از طریق باشگاه منتشر نشده است،هیچ یک از گمانه‌زنی‌ها جدی نیست.
درباره خریدهای استقلال نیز اوضاع به همین منوال است،باشگاه هر زمانی بازیکنی را به صورت رسمی جذب کرد این موضوع را رسما اعلام خواهد کرد،در غیر این صورت اخبار دیگر قطعا گمانه‌زنی رسانه‌ای است.
البته باشگاه استقلال برای تقویت خود در نیم فصل دوم رقابت‌های لیگ برتر برنامه ریزی لازم را انجام داده است،اما از آنجا که اکثر بازیکنان مورد نظر استقلال در استخدام باشگاه‌های دیگر هستند،باشگاه استقلال با احترام به حقوق سایر باشگاه‌ها به شکل رسمی با آنها مذاکره خواهد کرد تا همه امور در چارچوب قانون و توافق پیش برود.
در خصوص بازیکنانی فعلی استقلال که پیشنهاد بازی در تیم‌های دیگر را دارند باید به این نکته اشاره کرد که آنها می تواند پیشنهادهای رسمی خود را به مدیریت اعلام کنند و پس از معرفی باشگاه مقصد در صورت جلب رضایت باشگاه و حفظ منافع استقلال رضایت‌نامه خود را دریافت کنند،به این شرط که این فرایند در چارچوب رفتار حرفه ای و قانونی صورت گیرد.
با این حال مدیریت باشگاه با در نظر گرفتن حفظ تمرکز تیم در آستانه بازی با نفت مسجد سلیمان و هوادار ترجیح می‌دهد فعلا در خصوص موضوع نقل و انتقالات مبحث جدیدی را مطرح نکند.

لینک کوتاه : https://avayesteghlal.ir/?p=19261

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.