یک سوال ساده از پرسپولیسی‌ها، چرا با رفتن سلطانی‌فر مشکلات شروع شد؟ | آوای استقلال
2

یک سوال ساده از پرسپولیسی‌ها، چرا با رفتن سلطانی‌فر مشکلات شروع شد؟

  • کد خبر : 20306
  • ۱۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۱
یک سوال ساده از پرسپولیسی‌ها، چرا با رفتن سلطانی‌فر مشکلات شروع شد؟
اعضای تیم پرسپولیس باید به این سوال پاسخ دهند چرا درست از زمان رفتن وزیر سابق وزارت ورزش و جوانان مشکلات این باشگاه آغاز شد.

به گزارش آوای استقلال، روزی نیست که یحیی گل‌محمدی و بازیکنان پرسپولیس از مشکلاتی که در تیم‌شان وجود دارد صحبت نکنند. سناریو استعفای گل‌محمدی از سرمربیگری پرسپولیس سرآغاز اتفاقات و هوچی‌گری‌ها بوده است. در اینکه ممکن است هر باشگاهی دچار مشکلات مالی و نداشتن زمین شود امر طبیعی است چرا که بیشتر باشگاه‌ها درگیر این موضوعات هستند، به خصوص استقلال که سرآمد این اتفاقات است.

با این حال، پرسپولیس متمایز از سایر تیم‌ها در چند فصل گذشته بوده است و کمتر می‌دیدیم که این تیم دچار مشکلات حادی شود. این روزها هواداران پرسپولیس به هر دری می‌زنند تا تیم‌شان را مظلوم نشان دهند ولی یک سؤال ساده را پاسخ دهند چرا از زمانی که مسعود سلطانی‌فر وزیر سابق وزارت ورزش و جوانان از این وزارتخانه رفت مشکلات این باشگاه شروع شد؟ چطور در این چند سال این همه مشکل وجود نداشت؟ ماجرای مهدی طارمی، کمک‌های وزیر فناوری و ارتباطات، کمک‌های غیبی و … از جمله کارهایی بود که در دوره مدیریت وزیر قبلی وزارت ورزش انجام شد. بهتر است یکبار مسئولان پرسپولیس و اعضای این تیم با خودشان روراست باشند و به این سؤال پاسخ دهند چرا از زمانی که مسئولان قبلی وزارت ورزش رفتند مشکلات آغاز شد؟

لینک کوتاه : https://avayesteghlal.ir/?p=20306

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.