یک بام و دو هوای تیم سلطانی فر | آوای استقلال
2

یک بام و دو هوای تیم سلطانی فر

  • کد خبر : 18993
  • ۱۴ دی ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۵
یک بام و دو هوای تیم سلطانی فر
در تمام سالهای حضور سلطانیفر روی صندلی وزارت ورزش، پرسپولیس از کل لیگ جدا بود و قانون برای آنها که تافته ی جدا بافته بودند، همواره بر اساس منافعشان اجرا می‌شد.

به گزارش آوای استقلال،
تمام آن سالهای شوم که ورزش به قهقرا رفت با این امید که پرسپولیس کمبودهایش را جبران کند هر آنچه تخلف بود انجام شد. از جعل قرارداد تا سر باز زدن از تست دوپینگ. از گرفتن مربی صدر نشین لیگ و عدم پرداخت بدهی هایشان تا در خدمت داشتن پیر سربازهایی که معلوم نبود چرا فراخوانده نمی‌شوند برای گذراندن سربازی!
این تیم به جای کلکسیونی از افتخارات، کلکسیونی از تخلفات دارد. از هر نوع و رنگ بزرگ و کوچیک مالی و اخلاقی جعل سند و قرارداد و…
حالا این تیم با رفتن تکیه گاهش در شرایطی که در دولت جدید راه تخلفشان بسته است ژست آدمهای قانونمند را گرفته اند و از آنجا که هرگز با قانون سر و کار نداشته اند آن را نمی شناسند و برای ایجاد حاشیه برای استقلال بر هوچیگری شان نام قانون مداری زده اند و می‌خواهند استقلال را متهم به تخطی از قانون کنند.
یک روز می‌گویند نتیجه بازی با گلگهر نباید سه بر صفر می‌شد چون جدول می‌ریزد. چطور وقتی از مقابل اتوبوس سپاهان گذشتند و از استادیوم خارج شدند تا به جای دادن سه امتیاز در میان میدان، سه امتیاز خارج از میدان بگیرند کاری خلاف قانون اتفاق نیفتاده بود؟ چطور جدول بهم نریخت؟ آن روز قانون اجرا نشد و با بی قانونی سه امتیاز را به پرسپولیس اهدا کردند اما چون خوشایند تیم مورد حمایت دولت وقت بود، همه چیز خوب بود و بر اساس قانون و این معترضین بودند که متوهم بودند و قانون گریز!
تیم قهرمان دوره سلطانیفر و دست و پا بسته این روزها، بعد از اعتراض به تغییر نتیجه به نفع استقلال، به سربازی بازیکنان استقلال پیله کرده است بدون این که بداند چه بازیکنانی مشمول قانون سربازی می‌شوند و در چه سنی!
اگر در این رابطه قانونی وجود نداشت چطور ابراهیم شکوری با نیم قرن سن سربازی نرفته بود و مهدی ترابی برای فرار از سربازی راه تملق را در پیش گرفت؟
آیا پاسخی جز این دارند که انها خودشان قبول دارند به خاطر انحام هر آنچه به نفع شان بوده، کاری به قانون نداشته اند و هر آنچه خواسته اند کرده اند از این رو الان نمی دانند کدام اتفاق برایشان بر اساس قانون بوده کدام ها بر اساس حمایت!؟
باشگاه مثلا فرهنگی_ورزشی پرسپولیس به جای آنکه بااین رفتارش به نماد خاله زنک معروف شود به جای اینکه سرش در این سوراخ و آن سوراخ بچرخد که شاید چیزی بیابد علیه استقلال، تمرکزش را بگذارد روی پرونده های تخلف خودش که به زودی یک به یک افشا می‌شود و چون پرونده ها بین المللی است راه گریزی نیست و نیمچه آبروی خودش که هیچ اعتبار فوتبال کشور را هم یکجا می‌برد.
رفتار تیم پرسپولیس، این تلاش و تقلایی که برای بر هم زدن ارامش استقلال می کند، این رفتار نامتعارف غیر حرفه ای گویای دستپاچگی و کلافگی اش به خاطر از دست دادن حامیانی ست که پنج جام و صدها میلیارد تقدیمش می‌کردند!
هر چه بیشتر تقلا می‌کنند بیشتر موحب رسوایی خودشان می‌شوند و این رفتار کاملا قابل پیش بینی بود برای تیمی که خودش هیچ نیست و با امدادهای غیبی چند صباحی نامش تیتر اخبار شده بود.

لینک کوتاه : https://avayesteghlal.ir/?p=18993

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.