کمیته انضباطی حکومت خودمختار! | آوای استقلال
1
برانکو درست گفت:فوتبال ایران سیرک است!

کمیته انضباطی حکومت خودمختار!

  • کد خبر : 29742
  • ۲۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۷
کمیته انضباطی حکومت خودمختار!
هواداران تمام قد رو در روی رای های مغرضانه کمیته انضباطی!

به گزارش آوای استقلال، کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال تصمیم گرفته است نقشِ چوب لای چرخ را برای استقلال بازی کند و اجازه ندهد این تیم به پیشتازی خود در لیگ ادامه بدهد. بردهای متوالی استقلال تیری به قلب کمیته انضباطی بی در و پیکر فدراسیون فوتبال است.
مهدی تاج که معلوم نیست رئیس فدراسیون فوتبال ایران است یا نایب رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا، تمام تمرکز و هم و غم او جایگاه خودش در کنفدراسیون آسیا است و هیچ نظارت و توجهی به لیگ ندارد اگر داشت به خاطر وجهه ی بین المللی خودش هم که شده به رفتار دیکتاتور گونه و مغرضانه ای که کمیته انضباطی نسبت به تیم ها به ویژه استقلال دارند واکنش نشان می داد!
🔹کمیته انضباطی که به وضوح در حال قلع و قمع کردن استقلال است و با رای های خود علنا نشان می دهد که جانب چه تیمی را گرفته است.
طبق اعلام کمیته انضباطی با استناد به ماده ۷۱ و ۹۴ قانون مقررات،علی فیروزی سرپرست تیم نفت آبادان را به طور قطعی دو جلسه از همراهی تیمش محروم میکند اما آنالیزور پرسپولیس را با استناد به همین ماده به یک جلسه محرومیت قطعی و یک جلسه تعلیقی محکوم می کند. تعلیقی برای پرسپولیس را هم که می دانید؛ یعنی سپردن آن به گذر  زمان برای فراموشی اش توسط رسانه ها و هواداران حتما محرومیت تعلیقی یحیی گل محمدی را به خاطر دارید…
کمیته انضباطی به حرفهای تند یحیی بعد از باخت مقابل فولاد هم اصلا ورود نکرد!
🔹موضوع در خصوص ساپینتو کاملا متفاوت است حکم او شدت بیشتری از عقده و غرض ورزی کمیته انضباطی نسبت به استقلال و هوادارانش را نشان می دهد:چهار جلسه محرومیت از همراهی تیمش به خاطر اینکه گفت” برخی از دستیاران،فقط بعضی ها،بقیه خوبند،ولی بعصی ها مثل حیوان می مانند…”
از سوی کمیته انضباطی با شمشیر دو لبه و به چند روش سامورایی مورد حمله قرار گرفت!
کجا بود کمیته انضباطی آن زمان که برانکو فوتبال ایران را(و نه بعصی از دستیاران را بلکه کل فوتبال ایران را) به سیرک تشبیه کرد؟
🔹رسانه هایی که امروز در مقابل این رفتار مغرضانه و رای های کمیته انضباطی سکوت کرده اند و رفتار ساپینتو را جنجالی می دانند کجا بودند وقتی افشین قطبی در تمرین پرسپولیس خطاب به خبرنگاران حاضر در تمرین،در واکنش به خبری که برخی رسانه ها در خصوص سفر “مارکو” به برزیل، نوشته بودند او برای آوردن بازیکن برای تیم فولاد به این سفر رفته است، گفت: شما مگر غیرت ندارید که چنین کاری می‌کنید. شما مگر وجدان کاری ندارید؛ شما مگر حیوانید؟آخر حیوان هم با حیوان کاری که برخی روزنامه‌ها با پرسپولیس می‌کنند را نمی‌کند.(خب البته حیوانات رسانه ندارند،سواد ندارند،شعور ندارند و حیوان هستند دیگر!)
چطور کسی آن را به کمیته انضباطی گزارش نداد،چطور به رغم رسانه ای شدن این حرفها،کمیته انضباطی واکنش نشان نداد،چطور خبرنگاران همان موقع تمرین پرسپولیس را تحریم نکردند،چطور رسانه ها بیانیه ندادند…؟
گمان می کنم برانکو درست گفته بود فوتبال ایران سیرک است اگر نبود اینقدر برخوردها سلیقه ای نبود.
حتی قطبی هم درست گفته بود کاری که برخی از آدم ها و برخی از مسئولین در این فوتبال با استقلال می کنند حتی حیوانات هم در قبال هم چنین بی رحمانه رفتار نمی کنند!
کمیته انضباطی رهرو راه سلطانی فر است برای نابودی استقلال و البته لیگ.
در این اشفته بازار وظیفه هواداران استقلال،رسانه هایی که رسالت‌ شان را فدای پول و تعصبات رنگی نمی کنند ، مسئولین باشگاه استقلال و مسئولین سایر تیم ها که شاهد رای های دوگانه ی کمیته انضباطی هستند، این است که تمام قد مقابل رای های مغرضانه کمیته انضباطی بایستند و اجازه ندهند این تیم و البته سایر تیم ها را فدای یک تیم خاص کنند!
🔹اگر هنوز نوبت شما نشده که قربانی رای های جانبدارانه ی  کمیته انضباطی شوید،فردا نوبت شما خواهد رسید،امروز پیشگیری کنید!

🔹 @avayeesteghlal4

لینک کوتاه : https://avayesteghlal.ir/?p=29742

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.