کمیته اخلاق فرشته نگهبان رئیس فدراسیون فوتبال! | آوای استقلال
3

کمیته اخلاق فرشته نگهبان رئیس فدراسیون فوتبال!

  • کد خبر : 20698
  • ۲۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۹
کمیته اخلاق فرشته نگهبان رئیس فدراسیون فوتبال!
از منبع موثقی شنیده بودم که کمیته مستقل اخلاق فدراسیون فوتبال برخی از اعضای هیات رییسه منتقد عزیزی خادم را تهدید کرده که اگر به دشمنی و مخالفت با او ادامه دهید محروم تان می کنیم!

به گزارش آوای استقلال، شنیدم اما باور نکردم تا وقتی خبر بیانیه دوستان اخلاق مدار منتشر شد. بیانیه ای که با فرمایش مولای متقیان حضرت امام علی (ع) آغاز شد اما افسوس از بیانیه ای که از مظهر عدالت وامی در عین بی عدالتی گرفته می شود و از مظهر حق نوشته ای ناحق و در ایام پیروزی انقلاب اسلامی نشانه های طاغوت و فرعون در نوشتار کمیته ای که گویا به نادرست واژه اخلاق و ارکان مستقل را یدک می کشد و به جای برخورد قاطع و به موقع با بی اخلاقی و به جای آن که در زمان یک صدایی هیات رییسه فدراسیون فخیمه فوتبال چون ارکان قضایی مستقل فیفا اولین تشکیلات قضایی برخورد کننده با بی قانونی و تخلف باشد در زمان چند صدایی هیات رییسه و کوک‌کردن موضوع استیضاح و عزل موقت طبق ماده ۳۷ اساسنامه فدراسیون نقش فرشته نگهبان جناب رییس فدراسیون را بازی می کند و در نهایت تعجب منتقدان عزیزی خادم را هم ردیف دشمنان ملت قلمداد می کند و به صراحت تهدید به برخورد عبرت آموز با متخلفان می کند! 
وای بر مجمع عمومی فدراسیونی که کمیته اخلاقش به جای رسیدگی به وظایف ذاتی خود قوانین داخلی و اساسنامه ای که از سوی همین جناب رییس به بازی گرفته شده را چماق کرده و بر سر مخالفان می گیرد!
دوستان کلاه شان را بالاتر بگذارند. آیا هنوز به استقلال این ارکان مستقل معتقد هستید؟
اگر کمیته اخلاق، گند زدای این فوتبال است با این روند جای سالمی در آن باقی نخواهد ماند! خیر برادر سر نخ شما دست جناب رییس است امیدی به شاهین عدالت و استقلال شما نیست.

لینک کوتاه : https://avayesteghlal.ir/?p=20698

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.