پیشنهاد ۸۵۰ هزار یورویی ترابزون به حسینی | آوای استقلال
3

پیشنهاد ۸۵۰ هزار یورویی ترابزون به حسینی

  • کد خبر : 2023
  • ۰۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۸
پیشنهاد ۸۵۰ هزار یورویی ترابزون به حسینی
باشگاه ترابزون پیشنهاد ۸۵۰ هزار یورویی برای تمدید سه ساله قرارداد مجید حسینی ارائه کرده اما فعلا چیزی برای امضا وجود ندارد!

مدیر برنامه مدافع تیم ملی فوتبال ایران می‌گوید باشگاه ترابزون پیشنهاد ۸۵۰ هزار یورویی برای تمدید سه ساله قرارداد مجید حسینی ارائه کرده اما فعلا چیزی برای امضا وجود ندارد!

مجید حسینی مدافع ایرانی تیم فوتبال ترابزون اسپور ترکیه در سومین فصل حضورش در این تیم شرایط خاصی دارد.

از یک طرف قرارداد حسینی با ترابوزان تمام می‌شود و وی می‌تواند بدون پرداخت حق انتقال به ترابزون، راهی تیم‌های دیگر شود. از سوی دیگر، این باشگاه ترکیه‌ای می‌خواهد هر طور که شده قرارداد جدیدی با حسینی امضا و مانع جدایی او -حداقل به صورت رایگان- شود.

علیرضا پیکان مدیر برنامه مجید حسینی در گفتگو با سایت «۶۱saat» ترکیه اعلام کرد که آنها پیشنهاد «شفاهی» ترابزوناسپور را قبول کرده و در انتظار پیشنهاد رسمی و کتبی هستند.

پیکان ضمن انتقاد از مطالب برخی از رسانه‌ها درباره نقش وی در تصمیم سیدمجید حسینی گفت:ما با باشگاه ترابوزان شفاهی صحبت کردیم و توافقات زیادی داشتیم. آنها قرارداد سه ساله با بیش از ۸۵۰ هزار یورو پیشنهاد دادند. ما نسبت به این پیشنهاد دیدگاه مثبتی داریم. اگر پیشنهاد رسمی ارائه شود مطابق آن اقدام می‌کنیم ولی چگونه می‌توانم قراردادی که وجود ندارد را امضا کنم؟

لینک کوتاه : https://avayesteghlal.ir/?p=2023

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.