پنجره با هماهنگی با وکلای استراماچونی باز می‌ماند! | آوای استقلال
2
از روش های دیگر برای استقلال حاشیه سازی کنید

پنجره با هماهنگی با وکلای استراماچونی باز می‌ماند!

  • کد خبر : 20250
  • ۰۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۱
پنجره با هماهنگی با وکلای استراماچونی باز می‌ماند!
شایعات زیادی درمورد پرونده استراماچونی وجود دارد.

به گزارش آوای استقلال، در حالی که برخی رسانه ها اعلام کرده بودند با توجه به جلسه رسیدگی به پرونده شکایت استراماچونی از باشگاه استقلال که به دلیل عدم پرداخت مطالباتش مدتی پیش از سوی دادگاه CAS به صورت آنلاین برگزار شد و قرار بر این شد رای پرونده این مربی ایتالیایی تا یازدهم بهمن ماه صادر شود.
پس این موضوع پنجره نقل و انتقالاتی زمستانی استقلال را دچار مخاطراتی کرده و به این موضوع پرداخته شد که با این وجود باشگاه استقلال در صورتی که تا ۱۱ بهمن حکم این مربی ایتالیایی اعلام شود بلافاصله از استرا و وکلایش در خواست مهلت جهت انتقال و پرداخت مبلغ محکوم به در حد عرف خواهد کرد چرا که به محض در خواست وکیل استرا، پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه استقلال بسته خواهد شد.
این در حالی است که طبق قوانین، بعد از اعلام حکم از سوی دادگاه عالی ورزش اینطور اعلام می‌شود که به طور مثال رای فیفا نقض شده یا همان رای لازم الاجراست که در این صورت با هماهنگی با وکلای استراماچونی و گرفتن زمان محدود از آنها، میتوان پنجره را باز نگه داشت.
این در حالی است که طبق شنیده ها باشگاه استقلال مبلغ رضایتنامه برای فروش مهدی قائدی را به این امر اختصاص داده است و حتی این احتمال وجود دارد در صورت توافق با وکلای استراماچونی مبلغی که توسط دادگاه عالی ورزش تعیین می‌شود به صورت اقساطی به این سرمربی پرداخت شود.
در هر صورت طی روزهای گذشته پررنگ برخی حواشی نسبت به تیم رقیب باعث شده است تا تیم رسانه های سرخ ها نیز بیکار ننشسته و آنها قصد دارند به هر ترتیب و با غیر منطقی ترین اخبار و حواشی برای باشگاه استقلال حاشیه ایجاد کنند.

لینک کوتاه : https://avayesteghlal.ir/?p=20250

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.