پرسپولیسی‌ها گفتند دربی را عقب بیندازید تا فحش نخورید | آوای استقلال
2
ادعای عجیب یکی از مسئولان سازمان لیگ

پرسپولیسی‌ها گفتند دربی را عقب بیندازید تا فحش نخورید

  • کد خبر : 2911
  • ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۸
پرسپولیسی‌ها گفتند دربی را عقب بیندازید تا فحش نخورید
پرسپولیسی‌ها پیش از این اعلام کرده بودند در صورتی که استقلال دیدار معوقه خود را برگزار نکند این تیم در دربی حاضر نخواهد شد.

ماجرای حواشی درخواست باشگاه پرسپولیس از سازمان لیگ برای به تعویق افتادن دربی همچنان ادامه دارد. روزنامه فرهیختگان در این خصوص نوشت: مسئولان باشگاه پرسپولیس و در راس آنها ابراهیم شکوری با سازمان لیگ تماس گرفته است و از آنها خواسته‌اند پاسخ نامه این تیم را بدهند تا مشخص شود سرخپوشان چه زمانی باید به مصاف استقلال بروند.

یکی از مسئولان سازمان لیگ در این‌باره گفت: «باشگاه پرسپولیس تماس گرفت و گفت چرا جواب نامه‌مان را نمی‌دهید؟ گفتم الان وسط مسابقات آسیایی هستید. اگر جواب بدهم حاشیه درست می‌شود. شما باید امتیازات لازم را بگیرید و اگر من جواب نامه‌تان را بدهم یحیی نمی‌گوید تیم من را وارد چالش دربی کردید؟ ما بلدیم یک‌ربع بعد از نامه، جواب آن را بدهیم اما الان وقت پاسخگویی نیست و می‌خواهیم بعد از مسابقات جواب بدهیم.»

او در ادامه ادعای جالبی را بیان کرد و گفت: «بعد از شکوری یکی از مسئولان پرسپولیس تماس گرفت و گفت درصورت عدم تعویق دربی فحش می‌خورید. گفتم ایرادی ندارد. باشگاه‌ها به سلامت از مسابقات بیرون بیایند ما مشکلی با فحش خوردن نداریم.»

لینک کوتاه : https://avayesteghlal.ir/?p=2911

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.