او ادامه دادهم نتیجه و هم فوتبالی که استقلال در دیدار با الاهلی ارایه داد بسیار امیدوارکننده بود. استقلال مقابل الاهلی بسیار باهوش بود و با اینکه این بازی از حساسیت بالایی برای شاگردان مجیدی برخوردار بود، هر وقت که بچه ها اراده کردند به دروازه الاهلی رسیدند و برتری خود را به حریف دیکته کردند. امیدوارم در ادامه هم شرایط همین طور خوب باشد. الان روحیه تیم خوب است و بازیکنان از نظر روانی بالا هستند. همین وضعیت روحی و روانی خوب می تواند در ادامه هم به استقلال کمک کند چون بازیکنان اعتماد به نفس بالایی دارند و می توانند نتایج خوب شان را ادامه دهند.

پاشازاده درباره عملکرد استقلال در خط دفاعی در دیدار با الاهلی بیان کرد: استقلال در این دیدار در کار دفاعی ناهماهنگی هایی داشت و حتما حواس کادر فنی تیم به این موضوع هست. البته برخی ناهماهنگی ها طبیعی است چون هنوز زمان زیادی از حضور فرهاد مجیدی در استقلال نگذشته و وقتی هم که کادر فنی تغییر می کند نیاز به زمان است تا بازیکنان با تفکرات جدید هماهنگ شوند. الان هم که بازی ها بسار حساس و سنگین هستند اما به این استقلال امیدوارم و معتقدم استقلال می تواند به عنوان سرگروه به مرحله بعد صعود کند. وقتی بازیکنی مثل سعید مهری در اولین بازی خود برای استقلال این قدر خوب بازی می کند یعنی شرایط استقلال بسیار امیدوارکننده است و شخصا به آینده این تیم امیدوار شده ام.

مدافع اسبق استقلال درباره دیدار این تیم با الشرطه عراق گفت: بازی با الشرطه بازی بسیار دشواری است. این تیم بازیکن خارجی گرانقیت ندارد اما شاکله اش تیم ملی عراق است. به نظرم بازی با الشرطه از سخت ترین بازی های استقلال است شاید برخی این تیم را ساده ترین رقیب استقلال بدانند اما واقعا اینطور نیست و تیم های ایرانی معمولا مقابل عراقی ها به مشکل برمی خورند. تیم های عراقی شرایط شان فرق کرده انگیزه زیادی مقابل ایرانی ها دارند. استقلال باید در این بازی زمین را مدیریت کند فوتبال هوشمندانه ای را ارایه دهد.