وقتی صورت مساله پاک می شود؛عزیزی خادم مثلا یک شغله شد! | آوای استقلال
1

وقتی صورت مساله پاک می شود؛عزیزی خادم مثلا یک شغله شد!

  • کد خبر : 1668
  • ۳۱ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۸
وقتی صورت مساله پاک می شود؛عزیزی خادم مثلا یک شغله شد!
شرکت پتروشیمی به دو شغله بودن عزیزی خادم رییس فدراسیون فوتبال واکنش نشان داد

در شرایطی که روز گذشته یک رسانه داخلی در گزارشی به حضور عزیزی‌ خادم به عنوان عضو موظف یک شرکت پتروشیمی اشاره کرد، سایت شرکت پتروشیمی در اقدامی عجیب مقابل نام رییس فدراسیون فوتبال از کلمه غیرموظف استفاده کرد.

به گزارش طرفداری و به نقل از فارس، همانطور که روز گذشته در هبر ها خواندید، شهاب عزیزی خادم با گذشت ۵۰ روز از حضورش در فدراسیون فوتبال به عنوان رئیس هیات مدیره شرکت پتروشیمی امیرکبیر مشغول فعالیت است و او در سایت این شرکت به عنوان عضو موظف فعالیت می‌ کند.

با گذشت یک روز از انتشار این گزارش سایت شرکت مربوطه در اقدامی عجیب با تغییر وضعیت سمت عزیزی خادم مقابل نام وی کلمه « غیر موظف» را جایگزین کرد تا به نوعی اعلام کند حضور وی در این شرکت تاثیری در حضورش در فدراسیون فوتبال ندارد اما واقعیت چیز دیگری است.

عزیزی خادم که در همان ابتدای ورودش به فدراسیون اعلام کرد تمام وقت در خدمت فوتبال کشور است و قصد دارد ویرانه‌ای را که تحویل گرفته از نو بسازد حالا به جای پاسخگویی در خصوص اینکه چرا هنوز از سمت خود در شرکت پتروشیمی امیرکبیر استعفا نکرده، خواستار تغییر وضعیت خود در سایت شرکت مربوطه شده است.

اینکه چرا عزیزی خادم از سمت خود در شرکت مربوطه استعفا نمی‌کند و به جای این کار وضعیت خود در سایت شرکت امیر کبیر را تغییر داده سوالی است که رئیس فدراسیون فوتبال، اعضای مجمع فدراسیون و هیات رئیسه که ناظر بر عملکرد وی هستند باید پاسخ آن را بدهند.

در زیر تصاویر تغییر وضعیت رئیس هیات مدیره شرکت پتروشیمی امیر کبیر و رئیس فدراسیون فوتبال راکه روز گذشته مقابل نام وی از کلمه  موظف استفاده شد و امروز این کلمه تبدیل به حضور غیر موظف تغییر پیدا کرد را ببینید:

لینک کوتاه : https://avayesteghlal.ir/?p=1668

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.