وزیر ورزش دست عزیزی خادم را خوانده بود! | آوای استقلال
تاریخ : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ 21 محرم 1446 Saturday, 27 July , 2024
4
به بهانه برخورد رییس فدراسیون با میهمان رسمی مراسم مرکز ملی فوتبال

وزیر ورزش دست عزیزی خادم را خوانده بود!

  • کد خبر : 15033
  • ۰۲ آبان ۱۴۰۰ - ۹:۵۵
وزیر ورزش دست عزیزی خادم را خوانده بود!
تاخیر شهاب عزیزی خادم در مراسم شهدای چوار، در حالی که رییس فدراسیون فوتبال میزبان رییس بنیادشهید بود و باید زودتر از او در مراسم حاضر می شد، خاطره برخورد او با وزیر ورزش و جوانان را زنده کرد
به گزارش آوای استقلال، روزی که عکس شهاب عزیزی خادم لم داده روی صندلی کنار وزیر ورزش و جوانان و رییس فدراسیون کره جنوبی منتشر شد، خیلی ها از رییس فدراسیون فوتبال ایران که پروتکل ها را رعایت نمی کند و حتی نحوه نشستنش کنار مقامات رسمی مناسب نیست، ایراد گرفتند اما برخی افراد که سابقه برخورد با او را داشتند ادعا کردند احتمال دارد عزیزی خادم عامدانه چنین ژستی گرفته باشد تا به مخاطب القا کند وزیر ورزش و رییس فدراسیون کره برای او اهمیتی ندارند و او خودش را بالاتر از آنها می داند. آن روز این فرضیه زیر حمله های رگباری به عزیزی خادم و انتقادهای تند از او بابت نشستن غیر رسمی کنار مقامات رسمی پنهان ماند اما این بار که در روز برگزاری مراسم بزرگداشت شهدای چوار، رییس فدراسیون فوتبال دیرتر از رییس سازمان بنیاد شهید در مراسم حضور یافت، خیلی ها یاد آن تحلیل افتادند و از خودشان پرسیدند آیا شهاب عزیزی خادم این رفتارها را عامدانه بروز می دهد؟
سلطانی فر از قاضی زاده هاشمی سیاستمدارتر بود!
شهاب عزیزی خادم روز گذشته میزبان رییس سازمان بنیاد شهید بود ولی برای استقبال از او به سمتش نرفت و پس از آن که مراسم گرامیداشت شهدای چوار شروع شد، با تاخیر خودش را به مراسم رساند و کنار امیرحسین قاضی زاده هاشمی ایستاد.
نظیر همین رفتار را شهاب عزیزی خادم با مسعود سلطانی فر داشت اما با این تفاوت که وزیر سابق ورزش زرنگ تر از آن بود که اینگونه جلوی رسانه ها سوژه شود! قاضی زاده هاشمی به احترام شهدای چوار، بدون تشریفات به مراسم آمد و با این موضوع که رییس فدراسیون به استقبالش نیاید و علیرضا امامی فر به عنوان مسئول مرکز ملی فوتبال از او استقبال کند، مشکلی نداشت اما وزیر ورزش دولت روحانی سیاستمدارانه تر با موضوع برخورد کرد.
وزیر در پاویون ماند تا عزیزی خادم وارد جایگاه شود
ماجرا به روزی برمی گردد که بازی سوپرجام ایران باید با حضور دو تیم پرسپولیس و تراکتور، قهرمانان لیگ برتر و جام حذفی برگزار می شد و از آن جایی که تیم برنده جام می گرفت، وزیر ورزش به عنوان میهمان ویژه به تماشای بازی دعوت شده بود. از این جای ماجرا را از زبان یکی از همراهان وزیر ورزش بخوانید:
مطابق پروتکل ها، اول باید رییس فدراسیون فوتبال که هم به دلیل برگزاری مسابقه فوتبال میزبان محسوب می شود و هم از لحاظ جایگاه در سطح پایین تری نسبت به وزیر است، در جایگاه ویژه ورزشگاه حاضر می شد و بعد وزیر به جایگاه می رفت تا هنگام ورود مورد استقبال رسمی رییس فدراسیون قرار بگیرد. ما هم با مسئولان فدراسیون فوتبال تماس گرفتیم و بعد از این که آنها گفتند عزیزی خادم وارد مجموعه ورزشی آزادی شده، به سمت ورزشگاه حرکت کردیم اما وقتی به ورزشگاه رسیدیم به ما گفتند عزیزی خادم هنوز به جایگاه ویژه نرفته و وزیر هم اعلام کرد در پاویون منتظر می ماند تا رییس فدراسیون به جایگاه برود چون موقع ورود وزیر، رییس فدراسیون باید حضور داشته باشد و از او استقبال کند. بیش از نیم ساعت این انتظار طول کشید تا این که همکاران حراست مجموعه ورزشی آزادی خبر دادند عزیزی خادم در مجموعه همراه شخص دیگری در حال قدم زدن است. بدون این که وزیر متوجه شود و واکنش تندی نشان بدهد مراتب را به مسئولان فدراسیون اطلاع دادیم که این رفتار رییس فدراسیون زیبنده نیست و وزیر ورزش نباید منتظر بماند و به هرحال عزیزی خادم سرانجام به جایگاه رفت اما یکی از همکاران خودش می گفت چند باری تماس گرفته و پرسیده بود آیا وزیر آمده و در جایگاه نشسته تا من هم به جایگاه بیایم یا نه و از این که نیم ساعت مسعود سلطانی فر را معطل کرده بود راضی به نظر می رسید اما دوست داشت اول وزیر وارد جایگاه ویژه شود و او دیرتر برود تا عکاس ها صحنه ای که او به استقبال وزیر ورزش می رود را ثبت نکنند به خصوص که دولت حسن روحانی به پایان رسیده بود و او تمایل نداشت به وزیر ورزش دولت به اتمام رسیده منتسب باشد و در حال استقبال از او در تصاویر دیده شود. اما سلطانی فر زرنگ تر بود و آن قدر در پاویون صبر کرد تا عزیزی خادم به جایگاه رفت و ناچار شد موقع ورود وزیر به استقبال او برود…
گلایه همراهان قاضی زاده هاشمی از رفتار رییس فدراسیون
به نظر می رسد عزیزی خادم تمایل دارد بدون توجه به پروتکل ها در مراسم ها، دست بالاتر را داشته باشد و مقابل مقام رسمی بالاتر از خود تن به استقبال و … ندهد. این رفتارها در برخوردهای رسمی چندان مناسب نیست و بازخورد خوبی ندارد. به خصوص که شایعه شده حواشی مراسم شهدای چوار دلخوری رییس سازمان بنیاد شهید را به دنبال داشته است.
رییس سازمان بنیاد شهید هرچند به حرمت شهدایی که در مراسم روز گذشته مورد تجلیل قرار گرفتند، هیچ اشاره ای به این حواشی نکرد اما خبرنگارانی که در این مراسم حضور داشتند، می گویند امیرحسین قاضی زاده هاشمی از برخی رفتارها دلخور شده بود. وقتی شهاب عزیزی خادم با گذشت چند دقیقه از آغاز مراسم، تازه به جمع پیوست و کنار رییس سازمنان بنیاد شهید ایستاد، قاضی زاده هاشمی برخورد سردی با او داشت. در ادامه وقتی وسط مصاحبه مشترک خبرنگاران با رییس فدراسیون فوتبال و رییس سازمان بنیاد شهید، شهاب عزیزی خادم با شنیدن اولین پرسش درباره تجهیزات کمک داور ویدیویی پا به فرار گذاشت و با اشاره دست با میهمان خود خداحافظی کرد و بدون خداحافظی رسمی از محل مصاحبه دور شد تا ناچار به پاسخگویی نباشد، همراهان رییس سازمان بنیاد شهید به شدت از رفتار او شاکی شدند و این گلایه را می شد در چهره آنها دید چرا که توقع چنین برخوردی را نداشتند.
لینک کوتاه : https://avayesteghlal.ir/?p=15033

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها