واکنش پیشکسوت استقلال به شرایط این تیم و احتمال حذف سرخابی‌ها از آسیا | آوای استقلال
4

واکنش پیشکسوت استقلال به شرایط این تیم و احتمال حذف سرخابی‌ها از آسیا

  • کد خبر : 19011
  • ۱۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۱
واکنش پیشکسوت استقلال به شرایط این تیم و احتمال حذف سرخابی‌ها از آسیا
پیشکسوت استقلال گفت: فعلا آرامش خوبی در استقلال حاکم است و اجازه دهید در یک فرصت مناسب در مورد شرایط این تیم صحبت خواهیم کرد.

به گزارش آوای استقلال، هادی طباطبایی در مورد حضورش در ورزشگاه آزادی و تماشای بازی منتخب سرخابی ها و منتخب ۹۸ اظهار داشت: این بازی به مناسبت سالگرد شهادت سردار دلها شهید سلیمانی برگزار شد و او به عنوان یک قهرمان ملی نامش در ذهن و دل ایرانی ها ماندگار خواهد بود. رشادت ها و شهامت هایی که از خودش نشان داد، خودش الکوری بسیاری از جوانان است و امیدوارم راهش ادامه پیدا کند.

وی در مورد توسل ورزشکاران به ائمه اطهار گفت: قطعا این توسل خیلی می‌تواند کمک کند. خودم اعتقاد وافری به این موضوع دارم. حضرت زهرا مادر همه شیعیان است و جایگاه بسیار ویژه ای دارد.

پیشکسوت استقلال در مورد شرایط این تیم گفت: فعلا آرامش خوبی در استقلال حاکم است و اجازه دهید در یک فرصت مناسب در مورد شرایط این تیم صحبت خواهیم کرد. امیدوارم نتایج خوبی را کسب کند. طرفداران ما خیلی تشنه قهرمانی هستند و سال های سال عذاب کشیدند و اتفاقات ناگواری در این باشگاه از جمله مدیریتی رخ داد.

وی ادامه داد: رقابت همیشه باید سالم و درون زمین باشد. الان به این سمت حرکت می‌کنیم و امیدوارم تیمی که شایسته است، قهرمان شود.

طباطبایی در مورد احتمال حذف استقلال و پرسپولیس از آسیا عنوان کرد: ما در فوتبال مان کج دار و مریز حرکت می‌کنیم. هیچ وقت شرایطی که نیاز باشد را درست نمی‌کنیم. آدم هایی را در راس کار این دو باشگاه گذاشتیم که فقط آمدند و به نوعی پنجرگیری کردند یا وصله زدند و رفتند. ما باید تکلیف مان را با فوتبال مشخص کنیم. اگر فوتبال حرفه ای است باید ساختار حرفه ای درست کنیم.

پیشکسوت استقلال تاکید کرد: شاید این بلا یک بار باید سرمان بیاید تا بفهمیم کجای فوتبال حرفه ای هستیم. فوتبال ما فراتر از آسیا است، اما ساختار و برنامه ریزی مان خیلی پایین تر از تیم های درجه دو آسیا است. بحث خصوصی سازی خیلی حرف دارد و با این شرایط اگر واگذاری اتفاق بیفتد، فکر نمی‌کنم خوب باشد.

لینک کوتاه : https://avayesteghlal.ir/?p=19011

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.