همین هجمه رسانه ای هویدای فشار رسانه ای است | آوای استقلال
1
سمیعی در گفت و گو با آوای استقلال: علت اعلام نشدن رای توسط استیناف را نمی دانیم

همین هجمه رسانه ای هویدای فشار رسانه ای است

  • کد خبر : 19945
  • ۰۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۴
همین هجمه رسانه ای هویدای فشار رسانه ای است
فرشید سمیعی معتقد است درخواست دادخواست 9 میلیون دلاری پادوانی از استقلال رویاپردازانه بود.

فرشید سمیعی در باره دلایل به طول انجامیدن نتیجه رای کمیته استیناف درخصوص پرونده بازیکن گابنی گل گهر در گفت و گو با آوای استقلال اظهار داشت: متاسفانه اعلام رای طول کشیده و علت آن را هم نمی دانیم اما تا الان رای اعلام نشده و استیناف نیز هیچ نظری را نداده است البته ما هم پیگیری کردیم و از مسئولان امر سوال کردیم که گفتند هنوز اعلام رای نشده و تا الان هم کاری در این زمینه انجام نشده و امیدواریم تا آخر هفته در هر صورت رای اعلام شود.
وی درباره اینگه جعل محرز بوده و مدرک جدیدی نیز برای استیناف ارائه نشده پس چرا این موضوع به طول انجامیده است، گفت: درست است؛ هیچ مستند یا ادله جدیدی ارائه نشد و حتی در دفاعیات، اظهاراتی که متفاوت از جلسه اول باشد ایراد نشده و هر آنچه بود تکرار همان مسائل و دفاعیات دادگاه بدوی بود.
سمیعی درباره اینکه آیا به خاطر برخی فشارها این امر صورت نگرفته است، تاکید کرد: به هر حال همه تلاش می کنند و این همه هجمه رسانه ای خودش هویداست اما منتهای مراتب خود آقایان باید تصمیم لازم و نهایی را بگیرند.
مدیر حقوقی باشگاه استقلال درباره جلسه ای که با حضور وکلای استقلال، به منظور شکایت پادوانی به دادگاه عالی ورزش روز گذشته برگزار شد تاکید کزد: جلسه خوبی بود و دفاعیات ما ارائه شد و باید ببینیم رای چه می شود.
وی درباره اینکه می تواند پیش بینی خاصی از این پرونده داشته باشد تصریح کرد: فکر می کنم درخواست دادخواست ۹ میلیون دلاری توسط این بازیکن برای گرفتن غرامت از استقلال یک مقدار رویاپردازانه بود. حالا می توان یک عددی را یک مقدار بالاتر گفت اما این که این مبلغ درخواست شود این موضوع خیلی منطقی نیست.
سمیعی در پایان گفت: این در حالی است که استقلال به تمام تعهدات پزشکی خودش در آن زمان عمل کرده و خود بازیکن نیز به این موضوع اظهار و اقرار داشته است، پس بعید می دانم این عدد محقق شود. شاید این غرامت یک مقدار بالاتر برود ولی فکر نکنم به هیچ عنوان به آن عددی که مدنظر این بازیکن است برسد.

لینک کوتاه : https://avayesteghlal.ir/?p=19945

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.