نگرانی سرپرست استقلال برای منصوریان/ عوارض این بیماری دست از سر ما برنمی‌دارد! | آوای استقلال
تاریخ : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ 21 محرم 1446 Saturday, 27 July , 2024
1
بیژن طاهری: اعضای تیم هوادار باید تست کرونا بدهند

نگرانی سرپرست استقلال برای منصوریان/ عوارض این بیماری دست از سر ما برنمی‌دارد!

  • کد خبر : 14360
  • ۱۸ مهر ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۳
نگرانی سرپرست استقلال برای منصوریان/ عوارض این بیماری دست از سر ما برنمی‌دارد!
سرپرست تیم استقلال گفت: از اینکه شنیدم علیرضا منصوریان به کرونا مبتلا شده ناراحتم اما از طرفی نگران بازی اولمان مقابل هوادار هم شدم.

به گزارش آوای استقلال،پیرو انتشار خبر ابتلای علیرضا منصوریان به بیماری کووید ۱۹ موجی از نگرانی بین اعضای تیم استقلال ایجاد شد. چرا که تیم صنعت نفت آبادان (تیم منصوریان) به تازگی با تیم هوادار یک بازی دوستانه داشته که این می‌تواند باعث شود تا برخی از بازیکنان یا اعضای کادر فنی این تیم هم به کرونا مبتلا شده باشند.

بیژن طاهری ، درباره اینکه سرمربی تیم صنعت نفت آبادان که از استقلالی‌های قدیمی و محبوب محسوب می‌شود اظهار داشت: متاسفانه شنیدم که علیرضا منصوریان به بیماری کرونا مبتلا شده و از این بابت خیلی ناراحت شدم. من خودم چند ماه پیش به همراه اعضای خانواده به این بیماری سخت مبتلا شدیم و هنوز پس از چندین ماه عوارض این بیماری دست از سرمان برنمی‌دارد. امیدوارم علیرضای عزیز هر چه زودتر بهبود پیدا کرده و به زندگی عادی برگردد.

وی درباره صحبت‌های منصوریان که گفته بود تک تک بازیکنان و مربیان تیم هوادار (که به تازگی با صنعت نفت بازی داشته اند) را در آغوش گرفته و حتماً باید تست کرونا بدهند تا مبادا به کویید ۱۹ مبتلا نشده باشند، گفت: این صحبت‌ها را شنیدم و طبیعتاً بابت بازی اول مقابل هوادار نگران شدم. امیدوارم هیچ‌یک از اعضای تیم هوادار به کرونا مبتلا نشوند. چون می‌دانم جدا از بحث بازی که ما با آنها داریم طی کردن دوران بیماری کرونا خیلی سخت است.

لینک کوتاه : https://avayesteghlal.ir/?p=14360

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها