نوری: برخی مجریان تلویزیونی فکر می‌کنند قاضی هستند/ اگر بازیکن گل‌گهر غیرقانونی نیست چرا در لیگ بازی نمی‌کند؟ | آوای استقلال
1

نوری: برخی مجریان تلویزیونی فکر می‌کنند قاضی هستند/ اگر بازیکن گل‌گهر غیرقانونی نیست چرا در لیگ بازی نمی‌کند؟

  • کد خبر : 20174
  • ۰۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۹
نوری: برخی مجریان تلویزیونی فکر می‌کنند قاضی هستند/ اگر بازیکن گل‌گهر غیرقانونی نیست چرا در لیگ بازی نمی‌کند؟
پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: ابهامی در خصوص پرونده بازیکن گل گهر وجود ندارد و باید حکم نهایی این پرونده صادر شود.

به گزارش آوای استقلال، محمد نوری درباره حواشی اخیر در ماجرای صدور حکم کمیته استیناف و باشگاه گل‌گهر سیرجان اظهار داشت: من از یک برنامه تلویزیونی به شدت گلایه دارم. مجری مگر قاضی است که در برنامه اش حکم می‌دهد؟ مگر منافعی دارند که اینقدر علنی از گل‌گهر حمایت می‌کنند. چرا می‌خواهند در این برنامه علیه استقلال صحنه‌سازی کنند و تیم را به حاشیه ببرند؟ همین قهرمانی نیم فصل استقلال باعث شده برای به حاشیه کشیدن تیم بیشتر تلاش کنند. چرا باید در مورد رأیی صحبت کنند در حالی که مشخص است چه تمایلی دارند و دوست دارند چه حکمی صادر شود؟

پیشکسوت استقلال در ادامه افزود: اگر بازیکن گل‌گهر مشکلی ندارد پس چرا الان بازی نمی‌کند؟ مشخص است که این بازیکن کاملاً مشکل دارد و رأی هم عادلانه بوده. کمیته استیناف هم در خصوص این پرونده باید سفت و محکم برخورد کند. اگر مشکل ندارد خوب اجازه بدهند بازی کند، اگر هم مشکل دارد حکم سه بر صفر قطعی و قانونی است؛ چرا زمان را می‌کشند؟ دلیل اینهمه تأخیر چیست و چرا می‌گویند باز هم باید تحقیق و بررسی کنیم؟ تحقیق و بررسی در خصوص چه چیزی؟ اینکه یک بازیکن غیرقانونی است و بازی ملی به اندازه نداشت نیاز به تحقیق بیشتر دارد؟

نوری در خصوص احتمال تغییر رأی گفت: کمیته استیناف از طوفان اعتراضی هواداران استقلال بترسد و بداند اگر رای تغییر کند با اعتراض میلیونی هواداران مواجه خواهند شد. واضح است که کسر امتیاز از گل گهر حقش بوده و رای هم نباید تغییر کند. همه چیز در این ماجرا مشخص و علنی است غیر از حرف‌های مشکوکی که شنیده می‌شود و باعث نگرانی شده که امیدوارم صحت نداشته باشد. استیناف قانون را اجرا کند که قانون هم مشخص است. یک کلام بگویند این بازیکن قانونی بوده یا نه، اگر قانونی نیست سه بر صفر را تایید کنند اگر قانونی است از همین هفته بعد برای گل گهر بازی کند و همه باشگاه‌ها بازیکنی مثل همین بازیکن جذب کنند، چون ظاهراً قرار نیست قانون اجرا شود.

لینک کوتاه : https://avayesteghlal.ir/?p=20174

برچسب ها

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.