نوری:بازیکنان استقلال نباید اجازه کنترل توپ را به الاهلی بدهند | آوای استقلال
2

نوری:بازیکنان استقلال نباید اجازه کنترل توپ را به الاهلی بدهند

  • کد خبر : 2752
  • ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۲۰:۴۶
نوری:بازیکنان استقلال نباید اجازه کنترل توپ را به الاهلی بدهند
نوری امیدوار است استقلال از سد الاهلی بگذرد.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در خصوص بازی آبی پوشان مقابل الاهلی عربستان توضیحاتی را بیان کرد.

محمد نوری، پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در مورد بازی آبی پوشان با تیم فوتبال الاهلی عربستان در چارچوب هفته پنجم رقابت‌های مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا اظهار کرد:مسابقه امشب برای هر ۲ تیم بسیار مهم است و فکر می‌کنم کسب ۳ امتیاز این بازی باعث شود که راه صعود ۲ تیم به مرحله حذفی مسابقات افزایش پیدا کند.

او ادامه داد:استقلالی‌ها در بازی رفت مقابل الاهلی، عملکرد مطلوبی داشتند؛ به طوری که احساس می‌کنم بهترین بازی چند سال اخیر خود را مقابل عربستانی‌ها انجام دادند و امشب هم با توجه به مهاجمان و خط هافبک خوبمان، می‌توانیم به این تیم ضربه بزنیم.

نوری گفت:در فاز تهاجمی تیم استقلال بسیار خوب است و با توجه به ترسی که سایر تیم‌ها از این خط حمله دارند، می‌توان امیدوار بود که استقلال بتواند با گل‌های زیادی، بازی‌ خود را پیروز شود و ۳ امتیاز را کسب کند.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال درباره شرایط امتیازی تیم‌های استقلال و الاهلی عربستان گفت:با توجه به این که هر ۲ تیم استقلال و الاهلی ۷ امتیاز دارند، نتیجه گیری در این بازی بسیار مهم است؛ اما استرس هم در این بازی بسیار بالا است و هر تیمی بتواند تمرکز داشته باشد و مدیریت لازم را در بازی و مقابل تیم حریف اجرا کند، می‌تواند راحت فوتبال بازی کند و بازی امشب را با پیروزی پشت سر بگذارد.

نوری ادامه داد:تنها نگرانی موجود درباره استقلال خط دفاع این تیم است که امیدوارم امشب بتواند وظایف خود را به درستی انجام دهد و به مهاجمان حریف اجازه تصاحب و کنترل توپ را در محوطه جریمه خودی ندهد.

نوری در پایان گفت:امیدوارم امشب استقلالی‌ها بتوانند با انجام یک بازی خوب حریف خود را شکست دهند و هدیه‌ خوبی را به هواداران استقلال بدهند.

لینک کوتاه : https://avayesteghlal.ir/?p=2752

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.