ناکام باش تا برایت سردیس بسازند! | آوای استقلال
2

ناکام باش تا برایت سردیس بسازند!

  • کد خبر : 19323
  • ۲۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۵
ناکام باش تا برایت سردیس بسازند!
کمیته ملی المپیک قصد دارد به بهانه سفر رئیس فدراسیون جهانی فوتبال از سردیس برخی چهره های فوتبالی در موزه کمیته ملی المپیک رونمایی کند.

به گزارش آوای استقلال،

در بین چهره‌های انتخاب شده نام قهرمانان ملی فوتبال ایران دیده می‌شود، اما انتخاب داریوش مصطفوی، رئیس پیشین فدراسیون فوتبال و رئیس کمیته استیناف صدور مجوز حرفه‌ای فدراسیون حسابی خبرساز شده تا انتقادهای بسیار زیادی در شبکه‌های اجتماعی بابت این انتخاب شکل گیرد.مطمئناً برای ساخت سردیس چهره‌های ماندگار می‌بایست کارنامه افراد مدنظر قرار گیرد، اما مشخص نیست مسئولان کمیته ملی المپیک بر اساس کدام شاخصه و کارنامه مثبت تصمیم گرفتند نام مصطفوی را در فهرست چهره‌های ماندگار فوتبال ایران قرار دهند تا سردیس وی کنار چهره‌های پر افتخار فوتبال ایران نظیر علی دایی، حسین کلانی و حسن روشن قرار گیرد.داریوش مصطفوی نه تنها کارنامه درخشانی ندارد، بلکه از وی به عنوان یکی از چهره‌های ناکام و ناموفق مدیریت فوتبال یاد می‌شود، دوره پرتلاطم مدیریت وی در فوتبال ایران بر هیچ کسی پوشیده نیست، محرومیت مادام العمر وی از سوی کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال مصداق بارز ناکامی و ناتوانی او در این حوزه است.

عملکرد داریوش مصطفوی در مقطع کنونی نیز با ابهامات فراوانی رو به رو شده است، او که تا چند هفته پیش از حضور قطعی استقلال و پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا خبر می‌داد، به یک‌باره حرف‌های خود را تغییر داد تا برای چندمین بار به اهالی ورزش اثبات شود مواضع متناقض او به جو حاکم بر ورزش ارتباط دارد و صرفاً در راستای تأیید مدیران دلخواهش سخن می‌گوید. انتخاب مصطفوی نوعی بی احترامی به افرادی است که سال ها برای فوتبال ایران عرق ریختند و زحمت کشیدند. میراث مصطفوی در فوتبال ایران چه بوده که امروز باید به واسطه آن صالحی امیری از بودجه عمومی کشور برای او سفارش ساخت سردیس بدهد؟ مصطفوی امروز به عنوان پوشش دهنده ناکامی‌های رئیس فدراسیون فوتبال ایران از این شبکه به آن شبکه می‌رود تا شاید عزیزی خادم را در برابر منتقدانش کاور کند و از او سر سختانه دفاع کند!

حالا باید دید آیا این اتفاق سبب شده صالحی امیری در کمیته ملی المپیک تصمیم بگیرد او را شایسته قدردانی در این حد بداند یا رفاقت با داریوش مصطفوی عامل اصلی گرفتن این تصمیم بوده است؟

لینک کوتاه : https://avayesteghlal.ir/?p=19323

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.