نامجومطلق در گفتگو با آوای استقلال :با حرف رویای صعود به مرحله حذفی جام جهانی محقق نمی شود | آوای استقلال
1

نامجومطلق در گفتگو با آوای استقلال :با حرف رویای صعود به مرحله حذفی جام جهانی محقق نمی شود

  • کد خبر : 20295
  • ۱۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۴:۰۹
نامجومطلق در گفتگو با آوای استقلال :با حرف رویای صعود به مرحله حذفی جام جهانی محقق نمی شود
مجید نامجو مطلق معتقد است وضعیت استقلال ایده آل است و قهرمانی دور از دسترس نیست.

مجید نامجو مطلق در گفت‌وگو با خبرنگار آوای استقلال درباره صعود تیم ملی فوتبال ایران به جام جهانی اظهار داشت: این پیروزی و صعود را به بازیکنان تیم ملی کادر فنی و فدراسیون فوتبال و مردم خوب ایران که تا این اندازه صبور هستند که در این شرایط موجود باز هم حمایت خود را ابراز می کنند تبریک میگویم و از این موضوع خوشحالم که سرور و شادمانی از طرف تیم ملی به این مردم داده شد.
وی ادامه داد: از نظر فنی اگر بخواهم صحبت بکنم تیم ملی به جز ۲۰ دقیقه اول در تمام طول مسابقه سوار بازی بود هرچند در ابتدای مسابقه نیز ملی پوشان تحت تاثیر جوی بودند که به خاطر صعود زودهنگام به جام جهانی ایجاد شده بود و به همین دلیل بازی خوبی را در دقایق ابتدایی به نمایش نگذاشتیم و انگار بازی را ساده گرفته بودیم.
نامجومطلق تاکید کرد: این در حالی است که عراقی ها نشان دادند همیشه عراق هستند و پتانسیل و فوتبال خوبی را در این دیدار به نمایش گذاشتند آنها از هر لحاظ به فوتبال ایران نزدیک هستند و فکر می کنم ساده گرفتن این تیم باعث شد تا دقایق ابتدایی شکل خوبی نداشته باشیم اما بعد از آن بچه ها نسبت به شرایط آگاه شدند و با تمام قوا برای پیروزی تلاش خود را کردند چرا که در فوتبال اصولاً اینطور نیست که شما قبل از بازی بخواهید خودتان را از پیش برنده بدانید.
وی یادآور شد: بعد از ۲۰ دقیقه ابتدایی کم کم شرایط فنی خوبی پیدا کرده و موقعیت های خوبی را هم به دست آوردیم این در حالی است که به خاطر شرایط ویژه جمع شدن بازیکنان در اردوی تیم ملی به خصوص مهدی طارمی که در وضعیت پیچیده ای و با سختی به اردو رسیده بود در نیمه اول تحت تاثیر این موضوع قرار گرفتیم، با این همه در نیمه ی دوم توپ و میدان کامل در اختیار تیم ملی بود و توانستیم شکل خوبی را ارائه بدهیم و بازیکنان آزادی عمل بیشتری را ارائه داده و توانستند خلاقیت های تکنیکی و تاکتیکی خود را به خوبی به نمایش بگذارند و همین موضوع باعث شد تا هم فوتبال خوبی را بازی کنیم و هم نتیجه خوبی را بگیریم تا به این ترتیب زودترین صعود به جام جهانی را تجربه کنیم.
هافبک اسبق تیم ملی درباره اینکه آیا با با توجه به همه جوانب به موجود میتوان در قطر رویای صعود به مرحله حذف جام جهانی را محقق کرد یا خیر گفت: شما هر انتظاری که داشته باشید و هر رویایی که داشته باشید باید برای آن کار بکنید و نمی توان با حرف و صحبت به آن رسید. شاید یک بار روی یک حادثه اتفاق خوبی بیفتد اما اگر بخواهیم این اتفاق، ماندگار و درست و اصولی و قابل تکرار باشد باید نسبت به زحمات و کاری که می کنیم و برنامه‌ریزی که می‌شود انتظارمان را با آن مطابقت بدهیم.
وی افزود: در حال حاضر ما ۶ دوره به جام جهانی صعود کردیم این در حالی است که در پنج دوره قبلی توقع اهالی فوتبال فقط به صعود و حضور به جام‌جهانی بسنده می شد اما الان با این پتانسیل و ظرفیت و بازیکنان و نسل خوبی که داریم من فکر می کنم یک مقدار انتظارات از این تیم بالا رفته و باید بتوانیم دست به کارهای بزرگی در جام جهانی بزنیم.
نامجو مطلق گفت: قبلا موفقیت برای ما این بود که فقط به جام جهانی برسیم اما الان حداقل انتظار این است که یک مرحله از رقابت ها بالا برویم حتی به نظر می رسد صرفاً حضور در جام جهانی نیز مردم را راضی نکرده و آنها انتظار دارند تا یک مرحله بالا برویم که این کار نیز نیازمند یک برنامه ریزی و کار خوب و حمایت همه جانبه به شمار می‌رود تا از پتانسیل فنی مان نیز به نحو احسن استفاده کنیم و امیدوارم این بار در قطر این امر محقق شود. قبلاً از آسیا تیمهایی مثل کره جنوبی و ژاپن به مرحله بعدی صعود کردند و حالا نوبت ایران است که این اتفاق برایش بیفتد.
پیشکسوت استقلال در پایان درباره شرایط این تیم گفت: وضعیت استقلال ایده ال است و در جدول شرایط خوبی دارد و باید منتظر شروع بازی‌ها باید باشیم. من فکر می کنم نیم فصل اول خوبی را داشتیم و همه آمارهای خوب را به دست آوردیم و امیدوارم که این شرایط در نیم‌فصل دوم هم تداوم داشته باشد تا در نهایت عنوان قهرمانی را به دست بیاوریم.

لینک کوتاه : https://avayesteghlal.ir/?p=20295

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.