منوچهری در گفت و گو با آوای استقلال:پیکان مگر قهرمان جهان شده ما خبر نداریم! | آوای استقلال
4
شانس بالای قهرمانی استقلال خواب خیلی‌ها را آشفته کرده!

منوچهری در گفت و گو با آوای استقلال:پیکان مگر قهرمان جهان شده ما خبر نداریم!

  • کد خبر : 19796
  • ۲۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۸
منوچهری در گفت و گو با آوای استقلال:پیکان مگر قهرمان جهان شده ما خبر نداریم!
پیشکسوت استقلال معتقد است که شانس قهرمانی استقلال موجب نارضایتی برخی شده است.

امین منوچهری در گفتگو با درباره آخرین شرایط استقلال و بازیکنان کرونایی این تیم در گفت و گو با آوای استقلال اظهار داشت: البته در چند روز اخیر با چند بازیکن تیم که تست کرونای آنها مثبت اعلام شده صحبت کردم، برخی فقط تست شان مثبت شده و علائم ندارند و برخی هم علائم دارند اما امیدوارم هرچه سریع تر این شرایط حل و فصل شود و همه بازیکنان سلامتی خود را به دست بیاورند.
وی درباره بازی با هوادار و اینکه احتمالاً این بازی نیز به تعویق بیفتد گفت: واقعا اگر بخواهد در این شرایط تیم بازی کند ظلم محسوب شود هم در حق استقلال و هم تیم حریف، این در حالی است که در لیگ برتر انگلیس می‌بینیم چند تیم حتی پنج بازی عقب افتاده دارند تازه آنها به مراتب منظم تر از ما بازی می کنند. در هر صورت نباید سلامت حریف هم به خطر بیفتد. اما مطمئن باشید در این میان استقلال هم ضرر می‌کند.
منوچهری تاکید کرد: اگر دوستان ناراحت هستند که بعد از این همه سال آشفتگی استقلال قهرمان نیم‌فصل شده است بحث دیگری است. من معتقدم حالا که همه چیز خوب است نباید تیم را وارد حاشیه کرد.
وی درباره این اظهار نظر پیکانی‌ها مبنی بر اینکه استقلال برای این دیدار از سری رقابت‌های جام حذفی از مصاف با این تیم هراس پیدا کرد تاکید کرد: چرا باید از پیکان بترسیم؟ تیمی که همیشه رفت و برگشت آنها را بردیم. مگر بازی با این تیم چه مشکلی دارد؟ ما که همیشه سه امتیاز ها را از آنها گرفته ایم.
پیشکسوت استقلال افزود: دوستانی که ادعای مدیریت در فوتبال دارند و خودشان را دکتر معرفی می‌کنند متاسفانه از ادبیات و استوریهایی استفاده می کنند که بی کلاسی و بی شخصیتی است، این در حالی است که صحبت درباره تیم بزرگ استقلال باید در قالب ادب و احترام و اصول همراه باشد و باید برخی در حرف زدن و گفتارشان رعایت کنند و جایگاه خودشان را هم بدانند. دوستان طوری صحبت می کنند که انگار پیکان قهرمان جهان است و ما بی خبریم!
وی تصریح کرد: آنها نه چیزی دیده اند و نه به افتخاری رسیده اند و حتی نه از نزدیکی یک تیم بزرگ رد شدند. پس چه جوری به خودشان اجازه می‌دهند این صحبت ها را مطرح بکنند؟ استقلال با امید هایش هم بازی کند پیکان را میبرد و این بقیه تیم ها هستند که از این تیم می ترسند.
منوچهری درباره شرایط این تیم در نیم فصل دوم و امکان قهرمانی استقلال در پایان فصل گفت: البته به قهرمان نیم فصل جام نمیدهند و هنوز چیزی تمام نشده اما اگر بازیکنان همین تمرکز، آرامش و عزم راسخ که در نیم فصل اول دیدیم را با تمام توان ادامه بدهند و این موارد که گفتم پا برجا باشد می‌توانند در این فصل کارشان را به ثمر برسانند و انشالله بعد از مدت ها قهرمانی را برای استقلال به دست می‌آورند.

لینک کوتاه : https://avayesteghlal.ir/?p=19796

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.