مشکلی برای صدور مجوز حرفه‌ای باشگاه استقلال وجود ندارد | آوای استقلال
تاریخ : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ 21 محرم 1446 Saturday, 27 July , 2024
0
مدارک برای ارسال به AFC کامل است

مشکلی برای صدور مجوز حرفه‌ای باشگاه استقلال وجود ندارد

  • کد خبر : 15113
  • ۰۳ آبان ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۹
مشکلی برای صدور مجوز حرفه‌ای باشگاه استقلال وجود ندارد
یک مقام مسئول در باشگاه استقلال گفت: این باشگاه برای کسب مجوز حرفه‌ای هیچ مشکلی ندارد و به زودی فرایند ارسال مدارک انجام خواهد شد.

به گزارش آوای استقلال،طی روزهای اخیر شایعاتی مبنی بر مشکل باشگاه استقلال برای دریافت مجوز حرفه‌ای این باشگاه و احتمال از دست رفتن شانس حضور در لیگ قهرمانان آسیا مطرح شد که یکی از مسئولان این باشگاه ضمن تکذیب این موضوع عنوان کرد استقلال برای کسب مجوز حرفه‌ای هیچ مشکلی ندارد و به زودی فرایند ارسال مدارک انجام خواهد شد.

این مقام مسئول در باشگاه استقلال در گفت‌وگو با میزان، درباره مجوز حرفه‌ای این باشگاه اظهار داشت: باشگاه برای کسب مجوز حرفه‌ای هیچ مشکلی ندارد و به زودی فرایند ارسال مدارک انجام خواهد شد. با پیگیری‌های بخش بین‌الملل و صدور مجوز حرفه‌ای، پیش نیازهای لازم انجام شده و به زودی مدارک برای فدراسیون فوتبال ارسال خواهد شد.

این عضو ارشد باشگاه استقلال افزود: متاسفانه برخی به دنبال ایجاد تنش و برهم زدن آرامش مجموعه استقلال هستند از این رو پس از اعلام فدراسیون فوتبال مبنی بر عدم ارسال مدارک مورد نیاز شایعه عدم صدور مجوز حرفه‌ای برای استقلال را مطرح کردند، اما جای هیچ گونه نگرانی نیست و این اتفاق به زودی انجام می‌گیرد و هواداران از این بابت دغدغه‌ای نداشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: یکی از توصیه‌های مدیرعامل به افراد درگیر در این پروسه رعایت کامل قوانین و مقررات بر اساس شاخصه‌های کنفدراسیون فوتبال آسیا بود که خوشبختانه همه چیز آماده شده و برای ارسال به AFC آماده است.

روز گذشته نیز سمیعی، معاون حقوقی باشگاه استقلال نیز در پاسخ به یک سوال در صفحه شخصی خود عنوان کرد، مقدمات کار انجام شده و مجوز اخذ خواهد شد.

لینک کوتاه : https://avayesteghlal.ir/?p=15113

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها