مرادمند؛ سلطان کارت زرد استقلال! | آوای استقلال
4
مدافع استقلال رکورددار دریافت اخطار در لیگ برتر

مرادمند؛ سلطان کارت زرد استقلال!

  • کد خبر : 19199
  • ۱۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۳
مرادمند؛ سلطان کارت زرد استقلال!
مدافع میانی تیم استقلال با دریافت کارت زرد مقابل مس رفسنجان، رکورددار دریافت اخطار در نیم فصل نخست شد.

به گزارش آوای استقلال،محمد حسین مرادمند مدافع میانی تیم استقلال در دقیقه ۳۲ دیدار تیمش مقابل مس رفسنجان مرتکب خطای پنالتی شد و بلافاصله با کارت زرد داور جریمه شد. این اولین خطای پنالتی بود که مدافعان استقلال در این فصل انجام دادند و این خطا توسط مرادمند انجام شد؛ و کارت زردی که او گرفت، هشتمین اخطاری وی در این فصل بود.

مرادمند با کارت زردی که در هفته چهاردهم مقابل مس رفسنجان گرفت، تعداد اخطارهای این فصل خود را به عدد ۸ رساند تا پر کارت ترین بازیکن استقلال و لیگ برتر باشد. این مدافع تاکنون ۲ بار طعم محرومیت را چشیده و در صورت دریافت ۲ اخطار دیگر، برای سومین بار در طول این فصل دچار محرومیت خواهد شد.

مرادمند در حالی ۸ بار از داوران کارت زرد گرفته که ۱۱ بار برای این تیم به میدان رفته و این تعداد نسبتاً بالای اخطار را در این تعداد بازی دریافت کرده است.

محمد دانشگر دیگر مدافع میانی استقلال که وی نیز در این بازی اخطار گرفت تا به واسطه دریافت چهارمین اخطار خود برای نخستین بار در این فصل طعم محرومیت را بچشد، دومین بازیکن پر کارت آبی پوشان به حساب می‌آید. دانشگر آخرین دیدار نیم فصل نخست آبی پوشان در مسجد سلیمان مقابل نفت مسجد سلیمان را به دلیل محرومیت از دست داد. دیداری که ساعت ۱۵ روز پنجشنبه ۲۳ دی در شهر مسجد سلیمان برگزار می‌شود.

لینک کوتاه : https://avayesteghlal.ir/?p=19199

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.