مدیرعامل استقلال فعلا با هیچ رسانه‌ای صحبت نمی‌کند | آوای استقلال
تاریخ : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ 21 محرم 1446 Saturday, 27 July , 2024
3
تلاش برای مصاحبه اختصاصی ناکام ماند؛

مدیرعامل استقلال فعلا با هیچ رسانه‌ای صحبت نمی‌کند

  • کد خبر : 14670
  • ۲۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۹
مدیرعامل استقلال فعلا با هیچ رسانه‌ای صحبت نمی‌کند
عوامل رسانه ای نزدیک به علی فتح الله زاده تلاش کردند با مدیرعامل باشگاه استقلال گفت و گو کنند اما تیر آنها به سنگ خورد چون مدیرعامل استقلال پس از شنیدن سوالات خبرنگار مذکور حاضر به گفت و گو با این رسانه نشد و تاکید کرد من چون تاکنون با رسانه ای مصاحبه نکردم اجازه بدهید همچنان این روند تداوم یابد.

به گزارش آوای استقلال؛ یکی از سیاست های کلیدی مدیرعامل جدید باشگاه استقلال پرهیز از انجام مصاحبه با رسانه های گروهی است چون وی اعتقاد دارد باشگاه استقلال بیشتر از آن که نیاز به مصاحبه های پر تعداد مدیرعامل داشته باشد، نیازمند کار و فعالیت دارد تا بتواند از وضعیت فعلی فاصله بگیرد.

در حاشیه جلسه مشترک مدیرعامل استقلال و مدیران سابق این باشگاه، عوامل رسانه ای نزدیک به علی فتح الله زاده تلاش کردند با مدیرعامل باشگاه استقلال گفت و گو کنند اما تیر آنها به سنگ خورد چون مدیرعامل استقلال پس از شنیدن سوالات خبرنگار مذکور حاضر به گفت و گو با این رسانه نشد و تاکید کرد من چون تاکنون با رسانه ای مصاحبه نکردم اجازه بدهید همچنان این روند تداوم یابد.

اصرار این خبرنگار برای شنیدن پاسخ مدیرعامل بی فایده بود چون آجورلو تصمیم دارد فعلا با هیچ رسانه ای گفت و گو نکند و اگر قرار به اظهارنظر باشد در یک کنفرانس خبری با حضور نمایندگان تمام رسانه ها در خصوص مسائل مدیریت باشگاه استقلال صحبت کند.

لینک کوتاه : https://avayesteghlal.ir/?p=14670

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها