مدیران سرخابی مقصرند | آوای استقلال
2
واکنش حسن روشن به حذف استقلال و پرسپولیس از آسیا

مدیران سرخابی مقصرند

  • کد خبر : 19384
  • ۲۲ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۰
مدیران سرخابی مقصرند
طوری راه می‌رود که مشخص است هنوز زانویش کاملاً خوب نشده! هنوز وقتی نشسته و خاطره تعریف می‌کند، هر چند دقیقه یک بار زانویش را جابه‌جا می‌کند تا درد اذیتش نکند.

به گزارش آوای استقلال، این درد حاصل تعصب به پیراهنی است که مرد شماره ۱۰ استقلال به تیم محبوبش داشت، به خاطر همین تعصب هنوز هواداران استقلال (حتی نسل جدید) او را دوست دارند و با عشق و علاقه پای صحبت‌هایش می‌نشینند، اما عادت ندارد الکی از کسی تعریف کند و حرف‌هایش را رک و بی پرده می‌زند و از محافظه‌کاری خبری نیست. روشن در حالی که از حذف دو تیم پرطرفدار پایتخت از آسیا ناراحت است، فقط انگشت انتقاد به طرف مسئولان فدراسیون نشانه نمی‌رود و مدیران سرخابی را هم مقصر می‌داند. همان‌هایی را که حاصل حضورشان در این تیم‌ها بدهی‌های میلیاردی است که برجا گذاشته‌اند و رفته‌اند! این مدیریت معیوب هم کار فوتبال ما را به اینجا کشانده است.

فوتبال ما روزهای خوبی را پشت سر نمی‌گذارد. استقلال و پرسپولیس از آسیا حذف شدند و این روزها اهالی فوتبال مسئولان فدراسیون را مقصر اصلی این حذف می‌دانند. نظر شما در این خصوص چیست؟
این اتفاق فقط یک مقصر ندارد. یک گروه در این اتفاق تلخ مقصر هستند و باید جوابگو باشند. این حذف حاصل یکی، دو هفته نیست بلکه سال‌های سال است که نمایندگان ای اف سی می‌آیند و ما هم به آنها دروغ می‌گوییم و در نهایت سعی می‌کنیم به هر نحوی که شده مجوز حضور در آسیا را بگیریم، اما امسال دیگر مشخص شد این مسأله شوخی‌بردار نیست. اتفاقاً مسئولان ای اف سی لطف بزرگی در حق ما کرده‌اند. کشور ترکیه وقتی مصرانه خودش را در بین کشور اروپایی جا زد، از طرف اروپایی‌ها مجوز حضور در بازی‌ها را نگرفت، همان مسأله باعث شد که آنها بروند و به‌صورت زیر بنایی اشکالات فوتبال خود را برطرف کنند. امیدوارم این حذف هم برای فوتبال ما چنین پیامدی را داشته باشد.
در این میان آقای اولیایی هم زیر سؤال رفته، چقدر ایشان را در این اتفاق مقصر می‌دانید؟
ربطی به ایشان ندارد. همان‌طور که گفتم یک نفر مقصر نیست و یک گروه باید جواب بدهند. یک حقیقت را در این خصوص به شما بگویم؛ مدیران استقلال و پرسپولیس در این اتفاق کم مقصر نیستند و نباید مظلوم نمایی‌کنند. وقتی همه اشکالات را می‌دانند مگر می‌شود مدیران این دو تیم ندانند؟! چطور می‌شود که طی این سال‌ها اصلاً دنبال رفع نقصان باشگاه‌ها نبودند. پس مدیران سرخابی هم مقصرند و نباید فقط بگوییم مدیران فدراسیون مقصر هستند.
در فصل جاری شما به استقلال نزدیک‌تر شده‌اید. آقای آجورلو به منزل شما آمد و درخواست کرد در کنار استقلال باشید و به این تیم کمک کنید. بیست سالی بود که به استادیوم نرفته بودید، اما در فصل جاری رفتید و سر تمرین استقلال حضور پیدا کردید. پس از نزدیک در جریان کار استقلالی‌ها هستید. فکر می‌کنید چه عاملی باعث شده تا رشید مظاهری در شرایطی قرار بگیرد که بخواهد به پرسپولیس برود؟
در زمان رایکوف، مرحوم ناصر حجازی و منصور رشیدی که هر دو ملی‌پوش بودند در استقلال رقابت می‌کردند و رایکوف هر کدام از آنها که آماده‌‍‌تر بود را بازی می‌‌داد. به هر حال رشید و حسینی که از آن دو نفر بزرگ‌تر نیستند، پس باید با هم رقابت سالم داشته باشند و هر کدام آماده‌تر بودند به زمین بروند. در سال اولی که رشید به استقلال آمده بود، حسینی نیمکت نشین شد و بازی نمی‌کرد اما خودش تمرین کرد و به شرایط مسابقه برگشت و الان هم گلر اول استقلال است. من امیدوارم رشید به خودش بیاید و رقابت سالمی با حسینی داشته باشد چرا که استقلال به هر دو نفر آنها نیاز دارد.
گفته می‌شود ارسلان ناراحت است و شاید از استقلال برود و بابک مرادی هم که به تازگی از استقلال جدا شده. نظر شما در خصوص نارضایتی بعضی از بازیکنان چیست؟
من یک روز به تمرین استقلال رفتم و به بازیکنان گفتم که باید بدانید پیراهن چه تیم بزرگی را به تن کرده‌اید و اصلاً نباید در استقلال اسم تیم دیگری را بیاورید. بازیکنی که ارزش این تیم بزرگ را نمی‌داند، بهتر است که برود.

لینک کوتاه : https://avayesteghlal.ir/?p=19384

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.