محسن یوسفی: یزدانی باید اسکوچیچ را متوجه اشتباهش کند | آوای استقلال
4
استقلالی‌ها خیلی راحت ۲ گل خوردند!

محسن یوسفی: یزدانی باید اسکوچیچ را متوجه اشتباهش کند

  • کد خبر : 20507
  • ۱۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۴
محسن یوسفی: یزدانی باید اسکوچیچ را متوجه اشتباهش کند
بازیکن سابق استقلال گفت: یک سری بحث ها است که مجیدی باید در خصوص بازیکنان با سرمربی تیم ملی انجام دهد اما از آن طرف باید به بازیکنان خود نیز بفهماند که بحث استقلال جدا از بحث تیم ملی نیست.

به گزارش آوای استقلال، بازیکن سابق استقلال گفت: یک سری بحث ها است که مجیدی باید در خصوص بازیکنان با سرمربی تیم ملی انجام دهد اما از آن طرف باید به بازیکنان خود نیز بفهماند که بحث استقلال جدا از بحث تیم ملی نیست.

محسن یوسفی وینگر چپ با اخلاق سابق استقلال معتقد است سیاوش یزدانی باید با عملکرد فنی خود اسکوچیچ را متوجه اشتباهش کند.

*استقلال یک سری بازی ها را خیلی خوب پشت سر گذاشت و نتایج خوبی هم گرفت و یک تعداد بازی را نیز اقتصادی بازی کرد و اگر چه کیفیت خوبی نداشت اما توانست با دفاع منطقی از گل خورده خود محافظت کند.

*شاگردان عنایتی اگرچه تیم خطرناکی نشان دادند اما از تجربه لازم به دور هستند و به رغم هجومی بودن به راحتی گل می‌ خورند. در این بازی هم تقریباً به همین شکل بود و خیلی راحت از استقلال دو گل دریافت کردند. استقلال مثل بعضی از بازی ها با سانتر های خوب مهدی پور و ضربات سر بازیکنانی چون مطهری. ژستد و رمضانی در این بازی به گل رسید.

*خط دفاع استقلال عملکرد خوبی را در این فصل داشته و در این میان نقش سیاوش یزدانی نقشی برجسته و غیر قابل انکار است. انتظار می‌رفت با محرومیت شجاع خلیل زاده اسکوچیچ از وجود سیاوش یزدانی در بازی مقابل امارات استفاده کند که متاسفانه این اتفاق رخ نداد و این تصمیم سرمربی تیم ملی در روحیه یزدانی تاثیر منفی به جا گذاشت. اینکه این بازیکن چطور باید خود را جمع و جور کند به گفتگوی سرمربیان تیم ملی و استقلال با او برمی گردد تا این بازیکن دچار افت روحی و فنی نشود و یا حتی با روحیه قوی تر و پشتکاری بهتر بتواند به سرمربی‌تیم‌ملی ثابت کند که او در این خصوص اشتباه کرده است.

یزدانی باید اسکوچیچ را متوجه اشتباهش کند/ سرمربی باید از بازیکنش دفاع کند/ استقلالی ها خیلی راحت ۲ گل خوردند!

*الان شاید با حرکتی که سیاوش در بازی هوادار انجام داد اسکوچیچ بگوید من شرایط روحی او را مناسب ندیدم و به او بازی ندادم. به نظرم سیاوش باید با عملکرد فنی خود اسکوچیچ را متوجه اشتباه کند و این مهم به توانایی های فنی خود در لیگ برمی‌گردد نه آنکه دست به حرکتی بزند که خودش را زیر سوال ببرد.

*طبیعی است که سرمربی یک باشگاه از بازیکنان خود دفاع کند. بازیکنی که با یک روحیه خوب پا به اردوی تیم ملی گذاشته و انتظار می‌رفت از حضور او در ترکیب تیم ملی استفاده شود اما به شکلی سرخورده و ناامید از اردوی تیم ملی به باشگاه خود برمی گردد.

*یک سری بحث ها است که مجیدی باید در خصوص بازیکنان با سرمربی تیم ملی انجام دهد اما از آن طرف باید به بازیکنان خود نیز بفهماند که بحث استقلال جدا از بحث تیم ملی نیست. این درست که تیم ملی در اولویت است اما نتایج استقلال نیز برای همه مهم است و سیاوش یزدانی نباید اتفاقات رخ داده در تیم ملی را به استقلال کشانده و با آن حرکت بچه گانه خود باعث ناراحتی میلیون‌ها هوادار استقلال شود.

*صالح حردانی در یکی دو فصل گذشته نشان داده بازیکنان با کیفیتی است و به نظرم استقلال با جذب او در فصل نقل و انتقالات زمستانی عملکرد خوبی از خود نشان داده است. استقلال در کل از لحاظ بازیکن تیم خوبی است.

لینک کوتاه : https://avayesteghlal.ir/?p=20507

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.