مارکو فوتاکس طی ۲ روز آینده استقلالی می شود | آوای استقلال
تاریخ : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ 21 محرم 1446 Saturday, 27 July , 2024
2
سرپرست استقلال مدعی شد

مارکو فوتاکس طی ۲ روز آینده استقلالی می شود

  • کد خبر : 14242
  • ۱۶ مهر ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۹
مارکو فوتاکس طی ۲ روز آینده استقلالی می شود
در حالیکه هنوز استقلالی ها موفق به جذب بازیکن خارجی نشده‌اند و مدام زمزمه‌های حضورت هافبک و مهاجمان خارجی در این تیم به گوش می رسد طی روزهای اخیر گمانه زنی ها در خصوص حضور یک بازیکن مجارستانی در استقلال داغ شده و همه جا صحبت از این بازیکن است.

به گزارش آوای استقلال، با این حال امروز برخی رسانه ها از منتفی شدن این انتقال خبر داده و در خصوص دلایل آن نوشتند
پیشنهاد اولیه استقلال به این بازیکن مبلغ ۲۵۰ هزار دلار بود اما فوتاکس و مدیربرنامه های او سعی داشتند تا با قراردادی ۴۰۰ هزار دلاری با مدیران این تیم به توافق دست پیدا کنند اما از نظر فرهاد مجیدی و باشگاه استقلال، این بازیکن ارزش سرمایه گذاری ۴۰۰ هزار دلاری را نداشته و به همین دلیل از جذب او منصرف شدند.
 
همچنین در خصوص یکی دیگر از دلایل منتفی شدن این توافق اینطور مطرح شد که یکی دیگر از مشکلاتی که باعث شد فوتاکس با استقلالی ها به توافق نهایی دست پیدا نکند، مشکلات در پرداخت مالیات این بازیکن بوده است. طبق مصوبه سازمان بازرسی، پرداخت مالیات قراردادهای جدید به عهده خود بازیکن است و باشگاه ها حق پرداخت مالیات را ندارند اما فوتاکس و مدیربرنامه های او زیر بار این قانون نرفته و در نهایت طرفین به توافق دست پیدا نکردند.

البته با وجود آن که گفته می‌شود چند تیم دیگر لیگ برتری خواهان جذب این بازیکن مجارستانی هستند اما امروز سرپرست استقلال در یک محفل خصوصی ادعا کرد این بازیکن طی یکی دو روز آینده راهی تهران شده و بعد از انجام تست های پزشکی با این تیم قراردادش را امضا خواهد کرد.

لینک کوتاه : https://avayesteghlal.ir/?p=14242

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها