مأموریت شبانه پین در تهران؛در جستجوی ستاره | آوای استقلال
تاریخ : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ 21 محرم 1446 Saturday, 27 July , 2024
2
بازیکنان خارجی چگونه استقلالی می‌شوند؟

مأموریت شبانه پین در تهران؛در جستجوی ستاره

  • کد خبر : 13651
  • ۰۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۵
مأموریت شبانه پین در تهران؛در جستجوی ستاره
سرمربی استقلال از تابستان امسال به دنبال جذب بازیکنان خارجی بود و پیرامون آن در داخل و خارج از کشور دست به تحقیقات وسیعی هم زد.

به گزارش آوای استقلال، پس از تحولات مدیریتی صورت گرفته در استقلال و انتخاب مدیرعامل جدید، مصطفی آجرلو با فرهاد مجیدی ملاقات کرد و مدعی شد علاوه بر فراهم کردن شرایط برای جذب چند بازیکن مطرح ایرانی، استقلال احتمالاً دو فوتبالیست خارجی را نیز برای فصل آینده به خدمت می‌گیرد تا دغدغه‌های تاکتیکی فرهاد مجیدی کاهش پیدا کند.

سرمربی استقلال از تابستان امسال به دنبال جذب بازیکنان خارجی بود و پیرامون آن در داخل و خارج از کشور دست به تحقیقات وسیعی هم زد ولی کار هنوز با نتیجه قطعی همراه نشده است ولی به نظر می‌رسد کادرفنی آبی‌پوشان به صورت چراغ خاموش و بدون جلب توجه رسانه‌ای فرآیند به خدمت گرفتن بازیکنان خارجی را تا مراحل خاصی جلو برده‌اند و گابریله  پین دستیار ایتالیایی فرهاد در این پروسه نقش کاملاً مؤثر ایفا می‌کند.

گابریل شب‌ها پس از پایان مور مربوط به تمرین، در مورد بازیکنان خارجی که می‌توانند کمک حال استقلال شوند تحقیق می‌کند و پیرامون این مسئله به طور مستمر با سرمربی آبی‌پوشان در ارتباط است. از تماشای فیلم گلچین مسابقات آنها تا پیگیری کردن وضعیت چهره‌های مورد نظر از طریق منابع آگاه و دوستان مطمئن، مواردی است که گابریله به صورت جدی آنها را دنبال می‌کند.

لینک کوتاه : https://avayesteghlal.ir/?p=13651

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها