لموشی و مجیدی هردو ناراضی از خط دفاع | آوای استقلال
15
روایت رسانه قطری از بازی استقلال و الدحیل

لموشی و مجیدی هردو ناراضی از خط دفاع

  • کد خبر : 2213
  • ۰۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۴
لموشی و مجیدی هردو ناراضی از خط دفاع

روزنامه الرایه قطر نوشته است که با توجه به رد و بدل شدن ۷ گل در بازی قبلی استقلال و الدحیل، امکان بدست آمدن هر نتیجه ای وجود دارد. استقلال از ساعت ۰۰:۴۵ بامداد فردا در دیداری حساس و مهم به مصاف الدحیل می رود. روزنامه الرایه قطر در مطلب جدیدی به صورت کامل به […]

روزنامه الرایه قطر نوشته است که با توجه به رد و بدل شدن ۷ گل در بازی قبلی استقلال و الدحیل، امکان بدست آمدن هر نتیجه ای وجود دارد.

استقلال از ساعت ۰۰:۴۵ بامداد فردا در دیداری حساس و مهم به مصاف الدحیل می رود. روزنامه الرایه قطر در مطلب جدیدی به صورت کامل به این دیدار مهم پرداخته است. الرایه نوشته است: الدحیل در دیدار افتتاحیه دور برگشت از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، در ورزشگاه دوم استادیوم کینگ عبدالله شهر جده با استقلال تهران دیدار خواهد کرد تا دو تیم ظرف ۳ روز برای دومین بار به مصاف هم بروند. چهارشنبه هفته گذشته، الدحیل در بازی رفت با نتیجه چهار بر سه استقلال را شکست داد و با این پیروزی ۷ امتیازی شد و بالاتر از استقلال ۶ امتیازی در صدر جدول قرار گرفت.

بنابراین، این مسابقه برای دو تیم که در تلاش برای به دست آوردن سهمیه صعود به دور بعد هستند، از اهمیت زیادی برخوردار است و البته این یک تقابل تلافی جویانه برای استقلال است تا شکست برابر الدحیل را جبران کند اما ماموریت تیم ایرانی دشوار است چرا که الدحیل برای تکرار برتری خود و حفظ صدر جدول، وارد زمین خواهد شد. با توجه به بازی قبلی دو تیم که یکی از بهترین بازی های این دوره از مسابقات بود، تمامی احتمالات برای به دست آمدن هر نتیجه ای وجود دارد.

 

پیش بینی می شود صبری لموشی سرمربی فرانسوی الدحیل تغییراتی در روش و سبک تیم ایجاد کند، خصوصاً در خط دفاعی که به نظر می رسد به برخی تغییرات نیاز دارد تا تیم اشتباهات بازی گذشته را تکرار نکند. اشتباهاتی که منجر به این شد ۳ بار دروازه الدحیل در برابر استقلال باز شود.

از طرف دیگر فرهاد مجیدی سرمربی استقلال سعی خواهد کرد خط دفاعی خود را ترمیم کند و خطاهایی که تیمش در بازی قبلی مرتکب شده را کاهش دهد تا اتفاقات بازی قبل و دریافت ۴ گل مقابل الدحیل تکرار نشود. به همین دلیل طبیعی است که دو تیم با اشتیاق به حمله و تمایل زیادی به پیروزی وارد زمین مسابقه شوند تا برای کسب رتبه نخست و صعود به مرحله یک هشتم نهایی تلاش کنند.

 

دو تیم استقلال و الدحیل پتانسیل بالایی دارند و این مسئله از طریق عملکرد آنها از جنبه تهاجمی در مسابقه قبلی مشهود بود و هر تیم تلاش خواهد کرد تا در این تقابل از توانایی های خود به روش لازم بهره ببرد تا به پیروزی برسد و امتیازات کامل را جمع کند.

این آرزوی بزرگ دو تیم باعث می شود ما انتظار یک مسابقه قدرتمند و مهیج را داشته باشیم که در آن پیروزی سهم تیمی خواهد بود که مقابل دروازه متمرکزتر باشد و بتواند از فرصت ها و تجربیات بازیکنان خود در این مسابقه مهم استفاده بیشتری ببرد زیرا برنده این مسابقه را جزئیاتی هر چند ساده تعیین خواهد کرد.

لینک کوتاه : https://avayesteghlal.ir/?p=2213

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.