فنونی‌زاده: رد پای یک نفر در محروم نشدن کنعانی‌زادگان پیدا شد! | آوای استقلال
1
از زمان عابدینی به بعد در حق استقلال اجحاف می‌کنند

فنونی‌زاده: رد پای یک نفر در محروم نشدن کنعانی‌زادگان پیدا شد!

  • کد خبر : 20120
  • ۰۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۵
فنونی‌زاده: رد پای یک نفر در محروم نشدن کنعانی‌زادگان پیدا شد!
انتشار لیست تیم ملی تعجب بیش از نیمی از فوتبالی ها را برانگیخت.

به گزارش آوای استقلال، این روزها بحث درباره اسامی دعوت شدگان به تیم ملی داغ داغ است و در این میان جامعه فوتبال برای دعوت شدن کنعانی‌زادگان به اردوی تیم ملی انگشت حیرت به دهان گرفته و متعجب شده‌اند. طبیعی است که استقلالی‌ها بیشتر از بقیه از این ماجرا متعجب باشند چرا که استقلال قهرمان نیم فصل شد و آمار گل‌های خورده این تیم (۵ گل خورده از چهارده بازی) نشان می‌داد بهترین خط دفاع و گلر از آن تیم استقلال است، اما نه حسینی که فقط چهار گل دریافت کرده نامش در بین ملی‌پوشان است و نه سیاوش یزدانی به‌عنوان بهترین مدافع تیم می‌تواند در کنار ملی‌پوشان حضور داشته باشد، به همین دلیل است که استقلالی‌ها بیش از سایر تیم‌ها از دعوت کنعانی‌زادگان متعجب شده‌اند. مهدی فنونی‌زاده پیشکسوت استقلال که در فضای مجازی هم فعالیت زیادی دارد این روزها بشدت از انتخاب لیست تیم ملی و حضور کنعانی‌زادگان در بین ملی‌پوشان ناراحت است و اعتقاد دارد که دست‌های پشت پرده باعث شده این مدافع با توجه به اتفاقاتی که پیش آمده باز هم به تیم ملی دعوت شود.

طی یکی دو روز اخیر بشدت از اعلام اسامی تیم ملی ناراحت بودید و یکی از منتقدان دعوت شدن کنعانی‌زادگان به اردوی تیم ملی هستید، در این خصوص صحبت می‌کنید؟
به نظر شما عجیب نیست این بازیکن با توجه به کاری که انجام داد و مدارکی که موجود است باز هم به تیم ملی دعوت می‌شود؟! یادتان هست مهدی رحمتی موقعی که به تیم ملی دعوت شد برای چه موضوعی سه جلسه محروم شد؟! در عکسی هوادارانی که کنار رحمتی بودند لباس مناسبی تنشان نبود و رحمتی بدون اینکه گناهی داشته باشد سه جلسه محروم شد، اینجا این سؤال پیش می‌آید که چطور کنعانی‌زادگان قسر در رفت و هیچ‌کس او را بازخواست نکرد. البته می‌دانم پای یک نفر در محروم نشدن این بازیکن در میان است. کاملاً رد پای او دیده می‌شود.
نمی‌خواهید از این نفر اسم ببرید؟
در فضای مجازی اسم ایشان کاملاً سر زبانها است و همه فهمیدند چه کسی جلوی این محرومیت را گرفت. باور کنید من که همین‌طور هاج و واج مانده‌ام. سیاوش یزدانی که در نیم فصل اول بهترین مدافع لیگ بود نباید جایی در اردوی تیم ملی داشته باشد آن وقت این آقا! معلوم است که رنگی عمل می‌کنند. اصلاً به شما بگویم که استقلالی‌ها همیشه یک پای ثابت تیم ملی بودند و باعث موفقیت تیم ملی کشورمان می‌شدند اما از وقتی عابدینی رئیس فدراسیون شد در حد استقلال اجحاف کردند و هنوز این اجحاف ادامه دارد!
دعوت نشدن حسینی به تیم ملی هم باعث عصبانیت هواداران استقلال شده است!
من هم از این ماجرا عصبانی هستم. حسینی در نیم فصل اول چهار گل خورده، به نظرتان نباید به تیم ملی دعوت شود. بیرانوند امسال اصلاً عملکردش خوب نبوده است، آن وقت همیشه نفر اول تیم ملی است! چقدر در حق استقلالی‌ها اجحاف می‌کنند؟!
استقلال قهرمان نیم فصل شد، به نظرتان می‌تواند این موفقیت را ادامه دهد تا آخر فصل به سکوی قهرمانی برسد؟
این موفقیت حاصل یک سیستم درست است و اگر همین‌طور ادامه دهند در نهایت می‌توانند قهرمان شوند. البته اگر ناداوری‌ها اجازه این کار را بدهد!
بازی استقلال با هوادار هم لغو شد!
این مسأله می‌تواند به نفع استقلال باشد و این تیم چند روز تعطیل شد تا بعد بتواند تازه نفس خودش را برای ادامه فصل آماده کند. البته استقلال برای نیم فصل دوم نیاز به هافبک بازیساز و فوروارد دارد.

لینک کوتاه : https://avayesteghlal.ir/?p=20120

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.