فریبا: از الان به فکر برد دربی هستم/ از استقلال قهرمانی می‌خواهیم نه بازی زیبا | آوای استقلال
1

فریبا: از الان به فکر برد دربی هستم/ از استقلال قهرمانی می‌خواهیم نه بازی زیبا

  • کد خبر : 21089
  • ۰۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۱
فریبا: از الان به فکر برد دربی هستم/ از استقلال قهرمانی می‌خواهیم نه بازی زیبا
پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: در برخی از بازی‌ها اصلا مهم نیست چطور بازی می‌کنید و باید برنده شوید، درست مثل بازی با پرسپولییس که رقیب اصلی استقلال است و اگر این مصاف را با پیروزی پشت سر بگذارید اختلاف خود را با جدی‌ترین رقیب در صدر جدول افزایش می‌دهید.

به گزارش آوای استقلال، «بهتاش فریبا» یکی از پیشکسوت‌های خوشنام و محبوب باشگاه استقلال است که روزگاری جوان اول استقلال بود، زمانی به عنوان مربی بر روی نیمکت می‌نشست و سرپرستی استقلال را نیز در کارنامه‌اش دارد.

فریبا از استقلال و فرهاد مجیدی دفاع جانانه‌ای کرد، او با جدیت گفت: من نمی‌‎دانم چرا برخی‌ها از استقلال ایرادهای بنی‌اسراییلی می‌گیرند! اگر این تیم الان نتیجه می‌گیرد حاصل درک خوب بازیکنان از فرامین تاکتیکی مربیان است و بدان معناست که فرهاد مجیدی و بازیکنانش زحمت کشیده‌اند و با شایستگی صدر جدول را به نام خود سند زده‌اند!

او گفت:مربیان خوبی در استقلال هستند،بازیکنان پر تلاشی در این تیم توپ می‌زنند، مدیران توانمندی در راس کار حضور دارند و همه این عوامل دست به دست هم می‌دهد که استقلال شانس اول قهرمانی در لیگ برتر را داشته باشد.من به این قهرمانی خیلی امیدوار هستم.

حرف‌های شما می‌تواند برای هواداران استقلال تاثیرگذار باشد، به عنوان یک پیشکسوت محبوب هواداران از عملکرد استقلال رضایت دارید؟

چرا نباید رضایت داشته باشم، استقلال در حال حاضر نتایج خوبی را کسب کرده، این تیم بیشترین گل زده را در لیگ برتر دارد، کمترین گل را دریافت کرده است، بیشترین امتیاز را دارد و در صدر جدول جا خوش کرده است، این آمارها مناسب است و چطور من نباید از عملکرد این تیم رضایت داشته باشم. این آمارها در ۱۵سال اخیر از استقلال بی سابقه بوده است.

پس از استقلال فرهاد مجیدی حمایت می‌کنید.

من می‌خواهم این موضوع را از منظر دیگر مورد بررسی قرار دهم، استقلال امتیازات خوبی را تا اینجای مسابقات به دست آورده است، امتیازات را یکی یکی جمع می‌کند و در صدر جدول قرار دارد، این اتفاق چیز بدی است؟

برخی از منتقدان اعتقاد دارند استقلال خوب بازی نمی‌کند، شما با این انتقاد موافق هستید؟

پیشس از اینکه به این پرسش پاسخ دهم باید به سال‌ها پیش بر گردم، تیم ملی موفق شد سال‌ها پیش برزیل را با گل مجید حلوایی شکست دهد، الان کسی درباره اینکه تیم ملی در آن مسابقه چظور و چگونه بازی کرد حرف می‌زنند یا می‌گویند ایران برزیل را شکست داده است؟ آنچه در فوتبال می‌ماند نتیجه است. الان در این مقطع حساس استقلال صدر جدول قرار دارد و باید کاری کند تا امتیاز از دست ندهد، وقتی استقلال بد بازی می‌کند چطور بیشترین گل زده را در لیگ برتر به ثمر رسانده است؟ چطور بیشترین برد را دارد؟ چطور بیشترین امتیاز را کسب کرده است؟ چطور تا حالا شکست نخورده است؟ یک مربی برای بازیکنان خود شرح وظایفی دارد، در تمرینات تاکتیک و روش‌هایی را تمرین می‌کند و از آنها می‌خواهد این تمرین را در زمین مسابقه به نمایش بگذارند،الان هدف اول استقلال چیست؟

اینکه کمتر گل بخورد.

احسنت، این هدف استقلال است و فرهاد مجیدی طوری این موضوع را برای بازیکنانش جا انداخته است که آنها در زمین مسابقه تلاش زیادی انجام می‌هند، البته نباید از حق بگذریم، استقلال در خیلی از بازی‌های خود بیشترین مالکیت توپ را در اختیار داشته است، فرصت‌سوزی کرده و خوب بازی کرده است اما در این شرایط فرهاد(مجیدی) می‌خواهد کمتر گل بخورد.من سالها پیش پیش با علی رضا منصوریان در استقلال حضور داشتم و اگر اجازه بدهید خاطره‌ای را برایتان تعریف کنم.

بفرمایید.

استقلال بهترین کیفیت فنی را در بین تمام تیم‌های لیگ برتر داشت، در هر بازی حداقل چهار موقعیت گل ایجاد می‌کرد، موقعیت‌هایی که فقط باید یک تقه به توپ می‌خورد تا تبدیل به گل شود و به قول فوتبالی‌ها چشم بسته مهاجمان باید آنها را تبدیل یه گل می‌کردند اما به طرز عجیبی توپهایمان به گل نمی‌رفت و آنطور که باید و شاید نتوانستیم نتیجه بگیریم، هواداران تا هفته چندم این شرایط را تحمل کردند؟ من خودم جواب می‌دهم،هفته هشتم به بعد انتقاد کردند. تمام سکوها انتقاد می‌کردند و خودتان بهتر می‌دانید که مجموعه ما به خاطر شرایطی که وجود داشت استعفا داد و رفت .فوتبال همین است و همه توقع پیروزی را دارند، برخی ها فقط می‌خواهند انتقاد کنند و هر کاری کنید نمی‌توانید رضایت آنها را جلب کنید، آن زمان از ما انتقاد می‌کردند چرا استقلال خوب بازی می‌کند اما امتیاز نمی‌گیرد و حالا انتقاد می‌کنند چرا امتیاز می‌گیرد، می‌دانید برای من استقلالی چه موضوعی از همه چیز مهم‌تر است.

چه چیزی؟

من دوست دارم استقلال ببرد، من الان می‌خواهم فقط و فقط برنده از زمین خارج شویم، در برخی از بازی‌ها اصلا مهم نیست چطور بازی می‌کنید و باید برنده شوید، درست مثل بازی با پرسپولیس که رقیب اصلی استقلال است و اگر این مصاف را با پیروزی پشت سر بگذارید اختلاف خود را با جدی‌ترین رقیب در صدر جدول افزایش می‌دهید و کلید قهرمانی را می‌زنید و من از الان به فکر پیروزی در دربی هستم.

این استقلال به طلسم قهرمان نشدن پایان می‌دهد؟

همه ابزار این کار را دارد، شخصیت قهرمانی را دارد،مربیان خوبی در استقلال هستند،بازیکنان پر تلاشی در این تیم توپ می‌زنند، مدیران توانمندی در راس کار حضور دارند و همه این عوامل دست به دست هم می‌دهد که استقلال شانس اول قهرمانی در لیگ برتر را داشته باشد.من به این قهرمانی خیلی امیدوار هستم.

از فدراسیون فوتبال بپرسیم، عزیزی خادم برکنار شد، نظرتان چیست؟

اینکه چرا هیات رییسه فدراسیون فوتبال تصمیم به برکناری عزیز خادم گرفت موضوعی است که من از آن بی خبر هستم اما به طور حتم آنها برای اینکه چنین تصمیم سخت و بزرگی را بگیرند دلایل خاص خودشان را داشتند اما ما دو بازی دیگر در انتخابی جام جهانی داریم که اهمیت بسیاری برای ما دارد. باید اجازه می‌دادند، این دو بازی انجام می‌شد. پیروزی در این مسابقات، در سیدبندی جام جهانی تاثیر دارد.

اکنون که میرشاد ماجدی به عنوان سرپرست فدراسیون فوتبال منصوب شده، نظر شما چیست؟

او چهره فوتبالی است و سالها در بدنه فدراسین فوتبال بوده است و امیدوارم وی بتواند برای این فوتبال خدمات ارزنده‌ای را به یادگار بگذارد.

راستی وریا غفوری از سوی فرهاد مجیدی اخراج شد، چه نظری دارید.

من نظر خاصی درباره این موضوع نمی‌توان بدهم چرا که همه آنهایی که مرا می‌شناسند به خوبی می‌دانند وقتی درباره موضوعی حرف می‌زنم که به آن اشراف کامل داشته باشم.

لینک کوتاه : https://avayesteghlal.ir/?p=21089

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.