فرزامی: همه استقلالی‌ها آرزو دارند جام را در دست کاپیتان ببینند | آوای استقلال
5
خدا را شکر آجورلو اهل عکس گرفتن نیست!

فرزامی: همه استقلالی‌ها آرزو دارند جام را در دست کاپیتان ببینند

  • کد خبر : 20443
  • ۱۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۰
فرزامی: همه استقلالی‌ها آرزو دارند جام را در دست کاپیتان ببینند
حسین فرزامی مدیر اسبق استقلال گفت: جای امیدواری است که بالاخره یک مدیر در باشگاه استقلال حاضر شده که بیشتر از هر چیز به فکر خود باشگاه است تا مسائل حاشیه‌ای دیگر.

به گزارش آوای استقلال، حسین فرزامی بازیکن و مدیر سابق باشگاه استقلال که سابقه حضور در هیئت مدیره این مجموعه را نیز داشته درباره شرایط استقلال در نیم فصل اول اظهار داشت: «باعث خوشحالی است، استقلال پس از چند فصل که هوادارانش را در نیم‌فصل اول ناامید می‌کرد حالا توانسته در نیم فصل اول در جایگاه اولی قرار بگیرد. این‌ها بی دلیل نیست».

وی افزود: «هر زمان باشگاه استقلال به لحاظ مدیریتی در شرایط خوبی بوده این تیم با اقتدار و نتایج مطلوب در لیگ حاضر شده است. از زمانی که کلنگ این باشگاه خورده تاکنون هر بار شرایط مدیریتی در باشگاه استقلال رو به راه نبوده استقلال شرایط مطلوبی نداشته اما بر عکس هر زمان در اتاق مدیریت این باشگاه آرامش وجود داشته، اثراتش را روی تیم هم گذاشته است.

باعث خوشحالی است که حالا می‌بینیم این تیم در کمال آرامش و بدون توجه به حاشیه‌های دور و برش نتیجه می‌گیرد و هواداران را به قهرمانی این فصل امیدوار کرده است».

فرزامی در این باره که آجرلو گفته آمده‌ام کار کنم نه اینکه عکس بگیرم، گفت: خدا را شکر فعلا بالاخره حداقل یک نفر در حرف این مسائل را عنوان کرده! متاسفانه در همه این سال‌ها وزارت ورزش افرادی را به هیئت مدیره استقلال آورده که نه تنها باری از دوش مجموعه بر نداشتند بلکه خودشان سربار بودند و شرایط را پیچیده تر از قبل کردند. امروز زمان آن رسیده که استقلال از هر نظر خودش را به یک باشگاه حرفه‌ای شبیه تر کند.

وی با اشاره به حذف استقلال از رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا ادامه داد: «اگر مدیریت فعلی باشگاه پای حرفش بایستد و املاک باشگاه استقلال را دوباره به خودش برگرداند بزرگترین خدمت در همه این سال‌ها را به استقلال و هوادارانش کرده است. از طرفی هر چه باشگاه بیشتر روی پای خودش بایستد به شرایط حرفه‌ای نزدیکتر و اگر امسال قهرمان شود سال آینده بدون دغدغه در مسابقات آسیایی حاضر خواهد شد».

فرزامی در پایان درباره دور برگشت مسابقات لیگ برتر گفت: «قطعاً هیچکس به اندازه فرهادمجیدی دوست ندارد استقلال قهرمان مسابقات شود. همه ما استقلالی‌ها و هواداران آرزوی دیدن جام در دستان کاپیتان تیم استقلال را داریم اما این خواسته بیش از همه نزد فرهاد مجیدی است. باید از او حمایت کنیم تا در دور برگشت که مسابقات دشوارتر می‌شود با آرامشی بیشتر از دور رفت خواسته‌های خودش و هواداران را محقق کند».

لینک کوتاه : https://avayesteghlal.ir/?p=20443

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.