فردین رابط: نگذاشتند لژیونر شوم؛ با قدرت به استقلال برمی‌گردم | آوای استقلال
2

فردین رابط: نگذاشتند لژیونر شوم؛ با قدرت به استقلال برمی‌گردم

  • کد خبر : 20800
  • ۲۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۲
فردین رابط: نگذاشتند لژیونر شوم؛ با قدرت به استقلال برمی‌گردم
فردین رابط هافبک جوان آبی‌ها مدعی است که از سوئد پیشنهاد داشته اما در نهات پدیده را انتخاب کرده است.

به گزارش آوای استقلال، فردین رابط در خصوص جدایی از استقلال گفت: «باشگاه استقلال رضایت نداد که به سوئد بروم و من هم به خاطر حرف‌های سردار آجرلو کوتاه آمدم و به مشهد رفتم. البته این انتقال قرضی انجام شد اما از آنجایی که دو بار پیاپی قرضی منتقل شده‌ام در پایان فصل باید به استقلال برگردم یا دیگر قطعی از این تیم جدا شوم.

از هواداران خونگرم و بامحبت استقلال ممنونم که همیشه من را حمایت کردند و امیدوارم بتوانم یک روز لطف آنها را جبران کنم. از روزی که به استقلال آمدم همیشه حمایتم کردند، در هر صورت فوتبالیست به هر تیمی می‌رود دوست دارد بازی کند و این طبیعی است از بازی نکردن، هر فوتبالیستی ناراحت شود اما باتوجه به اینکه در پیش‌فصل خوب کار کردم و در بیشتر بازی‌های دوستانه گل زدم توقع داشتم که به من هم بازی برسد و مثل جوان‌های دیگر بازی کنم اما به همه بازی رسید ولی حتی یک دقیقه هم به من فرصت بازی نرسید و زمانی هم که در لیست خروج قرار گرفتم این موضوع بیشتر باعث تعجبم شد اما در هر صورت فوتبال است و این مسائل ناراحتی ندارد و ان‌شاءالله درمشهد بتوانم خودی نشان بدهم تا با قدرت به استقلال برگردم.»

رابط درباره وضعیت خودش در پدیده گفت: «از شرایط خوبی برخوردار هستم و خدا را شکر می‌توانم اینجا با صلاحدید کادرفنی در ترکیب ثابت بازی کنم.

به مشهد آمدم تا خودم را ثابت کنم و ان‌شاءالله در نیم‌فصل دوم به اهدافی که دارم برسم ضمن اینکه بتوانیم به پدیده هم کمک کنیم تا سقوط نکند، ان‌شاءالله در ادامه هم با قدرت به استقلال برمی‌گردم.»

لینک کوتاه : https://avayesteghlal.ir/?p=20800

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.