فتنه انگلیسی سرخ‌ها برای آشوب در اردوگاه آبی | آوای استقلال
تاریخ : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ 21 محرم 1446 Saturday, 27 July , 2024
1
پلن جدید مخالفان برای تزریق حاشیه به استقلال؛

فتنه انگلیسی سرخ‌ها برای آشوب در اردوگاه آبی

  • کد خبر : 14539
  • ۲۱ مهر ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۵
فتنه انگلیسی سرخ‌ها برای آشوب در اردوگاه آبی
رسانه های ضد استقلالی با کمک گرفتن از بازوهای جریان ساز خود در شبکه های اجتماعی تلاش کردند این ماجرا را بر اساس تفکرات غیر واقعی خود شاخ و برگ دهند تا شاید داستان سرایی برای استقلال کامل و نتیجه شوم مد نظر آنها حاصل شود.
به گزارش آوای استقلال، از چند روز پیش شایعاتی مبنی بر اختلاف میان فرهاد مجیدی و وریا غفوری در محافل ورزشی به راه افتاده است، اتفاقی که هواداران استقلال را به شدت نگران کرده اما مساله مهم این است که هیچ نشانی و مستند دال بر تائید این اختلاف وجود ندارد.
با این حال رسانه های رقیب که این روزها شاهد برقراری آرامش و ثبات در اردوی استقلال هستند برای به تزریق تنش به مجموعه فنی استقلال به شکلی کاملا هماهنگ و حساب شده به این شایعه دامن زدند تا وانمود کنند سرمربی استقلال و کاپیتان آبی‌ها با یکدیگر اختلاف دارند!
اما بر خلاف اخبار فیک و تحلیل های یک طرفه ،تصاویر منتشر شده از تمرینات استقلال حکایت از این داشت که سرمربی و کاپیتان در کمال آرامش تمرینات پیش از شروع فصل را سپری می کنند!
با این وجود برخی تلاش کردند برای دامن زدن به این سناریوی خیالی به اصطلاح خود تائیدیه ماجرا را از زبان مددی بگیرند به همین دلیل پس از اتمام بازی ایران و کره جنوبی، گوش به دست به دنبال مدیرعامل سابق راه افتادند که آیا فرهاد مجیدی نام وریا غفوری را در فهرست مازاد خود قرار داده است که مددی وارد این بازی حاشیه ساز نشد و تاکید کرد هیچ اطلاعی از این موضوع ندارد!
با این حال اصرار بیش از اندازه حاشیه سازان به این موضوع نشان می داد آنها قصد دارند به هر قیمتی میانه فرهاد و وریا را خراب کنند اما عامل سابق بازیگر این سناریو نشد تا نقشه حاشیه سازان نقش بر آب شود.
با این حال رسانه های ضد استقلالی با کمک گرفتن از بازوهای جریان ساز خود در شبکه های اجتماعی تلاش کردند این ماجرا را بر اساس تفکرات غیر واقعی خود شاخ و برگ دهند تا شاید داستان سرایی برای استقلال کامل و نتیجه شوم مد نظر آنها حاصل شود اما بعید است با فضای پر نشاط و دلگرم کننده ای که در اردوی استقلال وجود دارد این سناریو سازیها  جواب دهد تا استقلال در آستانه شروع رقابت های لیگ برتر اسیر حاشیه سازان شود.
لینک کوتاه : https://avayesteghlal.ir/?p=14539

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها