غیبت احتمالی ستاره النصر مقابل فولاد | آوای استقلال
1

غیبت احتمالی ستاره النصر مقابل فولاد

  • کد خبر : 2057
  • ۰۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۶
غیبت احتمالی ستاره النصر مقابل فولاد
سرمربی النصر قصد دارد تا آخرین تست ها را بر روی عبدالمجید الصلیهم ستاره تیمش انجام دهد تا در مورد حضور او مقابل فولاد تصمیم گیری کند.

فولاد که در سه بازی نخست خود در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا در مقابل رقبای قدرتمندی چون السد و النصر خوب و رضایت بخش ظاهر شده است، امشب و در دور چهارم از مرحله گروهی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا، به مصاف نماینده عربستان می روند.

النصری ها که با بحران عجیب ابتلای ۵ بازیکن خود به ویروس کرونا از جمله برد جونز سنگربان استرالیایی خود مواجه شدند، در این بازی یک بازیکن مصدوم دیگر نیز دارند که حضور او در بازی امشب مقابل نماینده ایران در هاله ای از ابهام قرار دارد و سرمربی این تیم قصد دارد آخرین تست ها را از او به عمل آورد تا شرایط این بازیکن مشخص شود.

عبدالمجید الصلیهم ستاره تیم النصر که به دلیل آسیب دیدگی بازی قبلی مقابل شاگردان نکونام را از دست داد، احتمال دارد در بازی امشب نیز غایب باشد. رسانه المواطن عربستان در خبری نوشته است که مانو منزس سرمربی النصر قصد دارد پیش از اعلام لیست این تیم برای بازی با فولاد، الصلیهم را با کمک کادرپزشکی، روی چمن استادیوم تست کند تا در صورتی که این بازیکن توانایی حضور در میدان را داشته باشد، مقابل فولاد در لیست النصر قرار بگیرد.

باشگاه النصر پس از انجام آزمایشات و تصویربرداری اشعه ایکس از عبدالمجید الصلیهم اعلام کرد که این بازیکن دچار التهاب در زانو شده و نیاز به ۳ الی ۵ روز استراحت دارد و این بازیکن ۳ روز از زمان استراحت خود را سپری کرده و باید دید در نهایت تصمیم منزس و کادرپزشکی النصر در خصوص این بازیکن چه خواهد بود.

لینک کوتاه : https://avayesteghlal.ir/?p=2057

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.