علیرضا نیکبخت: همین که وزیر پرسپولیسی رفت، استقلال قهرمان نیم فصل شد! | آوای استقلال
4
داستان کنعانی زادگان؟ زمان ما خیلی راحت بازیکن را محروم می کردند

علیرضا نیکبخت: همین که وزیر پرسپولیسی رفت، استقلال قهرمان نیم فصل شد!

  • کد خبر : 20074
  • ۰۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۷
علیرضا نیکبخت: همین که وزیر پرسپولیسی رفت، استقلال قهرمان نیم فصل شد!
علیرضا نیکبخت واحدی در گفتگو با علیرضا حیدری، مجری شبکه تی وی پلاس درباره سلطانی فر، کنعانی زادگان، دربی و... حرف های جالبی زده است

به گزارش آوای استقلال، صحبت های علیرضا نیکبخت واحدی در گفتگو با علیرضا حیدری، مجری تی وی پلاس را می خوانید:

محروم شدن در زمان شما به خاطر پارتی جنجالی

همه هر سال آپدیت می شوند. فوتبال ما هم آپدیت شده است. پارتی که به این صورت نبود ولی در آن دوره خیلی ها محروم شدند که اتفاق خیلی بدی بود و آن را تایید نمی کنم. ما نباید دنبال مقصر باشیم، باید دنبال علت آن بگردیم نه اینکه دنبال محروم کردن باشیم. چرا باید همچین اتفاقی رخ بدهد؟ چرا باید فیلمی منتشر شود که بازیکن محروم شود؟ کمی باید به حریم خصوصی احترام گذاشت.
اگر در اردو باشد چطور؟

بهتر است در این مورد حرف نزنم. کمیته اخلاق هست و خودشان تصمیم می گیرند و این مورد را هم من تایید نمی کنم چون اتفاقات قشنگی نیست. ولی این اتفاقاتی است که باید یک جایی جلویش گرفته شود. اینکه به حریم خصوصی ورود می کنند، قشنگی نیست. بازیکنی که در جامعه الگو می شود باید از خیلی از علایق و کارهایش بگذرد. ولی زمان ما چون معدود بازیکنانی چنین کاری انجام می دادند، رویشان زوم می کردند. الان ماشاالله خیلی باز و باب شده است و واسه همه این اتفاق رخ می دهد.
هواداران استقلال اعتقاد داشتند وزیر قبلی پرسپولیسی بوده است.

وزیر عوض شد، استقلال نیم فصل قهرمان شد. نمی خواهم خیلی در حاشیه قرار بگیرم ولی دیدیم چقدر لطفی که به آنور شد، به استقلال کمتر شد. مثلا پول هایی که گرفته و تزریق می شد چون مشکلات که برای تیم به وجود می آید، مشکلات مالی است. تیم نمی تواند بازیکنی جذب کند، مثلا جذب بازیکنان خارجی ها و محرومیت ها. به طور مثال ما پول استراماچونی را نداشتیم بدهیم ولی خیلی راحت پول مربی خارجی آن ها را دادند و پنجره پرسپولیس باز شد.
به نظرتان چقدر چنین موضوعاتی در روند نتیجه گیری تاثیر گذاری است؟ تاثیر فنی چقدر است؟

نمی دانم چگونه جوابتان را بدهم ولی وقتی خیلی راحت می توانی بازیکن جذب کنی و تیم رقیب مربی به آن خوبی و آن بازیکنان را از دست می دهد، به طور مثال ما چگونه خیلی راحت صیادمنش را از دست دادیم و پولش برای مربی حریف رفت؟ این تبدیل به چالش برای باشگاه می شود. فکر می کنم باید این مشکلات حل شود. باید کسی را وزیر بگذاریم که بدون رنگ باشد و به هر دو تیم عادلانه نگاه کند.
محرومیت سرخابی ها از آسیا

این موضوع به نفع دو تیم است ولی دودش به چشم هواداران می رود. بروند زیرساخت ها را درست کنند، باید تیم های پایه و زمین تمرین درست شود. باید تمام امکانات درست شود که اسم حرفه ای بودن را روی خودمان بگذاریم. فقط اسم مان حرفه ای است. این همه به بازیکنان در فیفا بدهکار هستیم. زمین تمرین نداریم. مگر می شود تیم بزرگی مثل استقلال هر روز خانه به دوش باشد؟ امروز اینجا تمرین کند، فردا یک جای دیگر. اسم این موضوع حرفه ای بودن نیست. بزرگترین تیم هایی که از نظر ما ایرانی ها شاید حرفه ای باشند، مثلا تیم های عربستانی هیچکس نمی تواند بگوید آن ها را محروم کنند و اسمش را غیرحرفه ای بگذاریم ولی می بینیم که به راحتی محروم می شوند و به جام باشگاه ها راه پیدا نمی کنند.
هواداران رقیب چیزهایی در مورد کرونایی های استقلال می گویند.

مگر مریض هستند خودشان را به کرونا بزنند؟ خداروشکر استقلال در حال نتیجه گرفتن است و کسی نمی تواند این موضوع را به نتیجه ربط بدهد. یک سوال دارم. شما دارید ایفمارک را زیر سوال می برید؟ چون این مجموعه با کسی شوخی ندارد. هیچکس در ایفمارک جای دیگری را قبول ندارد. یعنی شما از بیرون تست ببری، قبول نمی کنند تا خودشان تست بگیرند. ما خانم هراتیان را دیدیم و ماجراهایی که با استقلالی ها به وجود آمد.
وزیر فعلی ورزش

حمید سجادی در حال مدیریت کردن دو تیم است و هنوز اتفاقی رخ نداده بگوییم او استقلالی است یا پرسپولیسی. مطمئن هستم سلطانی فر و پسر گلش پرسپولیسی بودند! صد در صد مطمئن هستم.
در دربی تاحالا گریه کردید؟

در دربی که هاشمی نسب گل زد و آن اتفاقات رخ داد، گریه کردم. مردم به زمین ریختند و ترسناک بود. گریه ام از ترس بود. فکر می کنم اگر مردم کمی خودشان را کنترل نمی کردند، اتفاقات بدی رخ می داد.

لینک کوتاه : https://avayesteghlal.ir/?p=20074

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.