شاگردان فرهاد،آسیا را شگفت زده خواهند کرد | آوای استقلال
1

شاگردان فرهاد،آسیا را شگفت زده خواهند کرد

  • کد خبر : 2239
  • ۰۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۲۰:۴۳
شاگردان فرهاد،آسیا را شگفت زده خواهند کرد
استقلال امشب در آغاز دور برگشت مسابقات باشگاههای آسیا به مصاف الدحیل قطر می رود

استقلال امشب در آغاز دور برگشت مسابقات باشگاههای آسیا به مصاف الدحیل قطر می رود

استقلال امشب در آغاز دور برگشت مسابقات باشگاه های آسیا به مصاف الدحیل قطر می رود. شکست  آبی پوشان در دور رفت برابر همین حریف قدرتمند که به واسطه اشتباهات عجیب بازیکنان دفاعی رقم خورد، شاید گرد و خاک دو مسابقه نخست شاگردان مجیدی را فرو نشانده باشد اما آن ها چنان چه بتوانند ضعف های خط دفاعی خود را پوشش دهند نه تنها در دیدار با یاران مهدی بن عطیه بلکه در مسابقات بعدی هم رقیبی جدی و مدعی ای تمام عیار خواهند بود.

استقلال اگر چه در دفاع شکننده و ضعیف است اما خط آتش پر قدرتی دارد که می تواند برابر حریف پر مهره و با تجربه ای همچون الدحیل سه گل زده و موقعیت های زیادی ایجاد کند. تنوع تاکتیکی در هنگام حمله و پر تعداد بودن مهره های هجومی این تیم هر حریفی را دچار سردرگمی و اشتباه کرده  است. پسران آبی به رغم شکست از الدحیل تا اینجای کار نمایش دلپذیر و روانی ارائه داده اند. تیمی که خوب گل می زند یقینا رضایت و حمایت هواداران و فوتبالدوستان را به همراه خواهند داشت.

در وضعیت فعلی و صرف نظر از  نتیجه بازی امشب با الدحیل  که استقلال پخته و با تجربه تری را در‌میدان خواهیم دید ، صعود آبی پوشان  از این مرحله و حضور در جمع هشت تیم پایانی بسیار محتمل می نماید. در آن صورت فرصتی مغتنم پیش روی کادر فنی جوان اما با تجربه این تیم خواهد بود تا با برطرف کردن ضعف های دفاعی تیم ، مهیای دور بعد بازی ها شوند.

این تیم پتانسیل رسیدن به فینال و حتی کسب عنوان قهرمانی را دارد. کافی است آرامش و تمرکز لازم را داشته و مدافعانش در مواجهه با مهاجمان حریف سفت و‌ محکم و سخت گیر تر عمل کنند.

لینک کوتاه : https://avayesteghlal.ir/?p=2239

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.