شاهین بیانی در گفت و گو با آوای استقلال: استعفای گل محمدی واقعی نیست، فقط یک نمایش است | آوای استقلال
3
از هر نظر بالاتر از عراق هستیم

شاهین بیانی در گفت و گو با آوای استقلال: استعفای گل محمدی واقعی نیست، فقط یک نمایش است

  • کد خبر : 20210
  • ۰۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۰:۳۶
شاهین بیانی در گفت و گو با آوای استقلال: استعفای گل محمدی واقعی نیست، فقط یک نمایش است
شاهین بیانی معتقد است استعفا گلمحمدی یک استعفای الکی محسوب شده و به دنبال آن است تا یا مدیریت را یک تکانی بدهد و یا دوباره امتیاز بگیرد.

شاهین بیانی در گفت و گو با آوای استقلال درباره دیدار تیم‌های ملی فوتبال ایران و عراق اظهار داشت: ما همیشه با عراق مشکل داشتیم چون سیستم بازی این تیم چه از لحاظ فیزیکی و چه از لحاظ تکنیکی خیلی شبیه ما ایرانی ها به شمار می رود اما فکر می‌کنم در این دوره اختلاف فنی زیادی بین تیم های ملی دو کشور ایجاد شده و با سال های قبل شرایط خیلی فرق می‌کند. در هر صورت ما در این دوره در دور گروهی رقابت‌ها شروع خیلی خوبی داشتیم و برای ادامه رقابت ها زیاد با مشکل مواجه نشدیم اما این دلیل نمی‌شود که مشکلات دیدار با عراق را نادیده بگیریم چون اعتقاد دارم در طول تاریخ همیشه در این دیدار به خاطر مباحث ریشه ای مشکلاتی به وجود آمده و همیشه شاهد بازی های پر استرس و پر تنش بین تیم های ملی دو کشور بودیم.
وی تاکید کرد از آنجایی که فوتبال عراق از لحاظ فیزیکی و تاکتیکی بسیار به فوتبال ایران نزدیک است آنها در این دیدار هم می توانند ما را اذیت کنند این در حالی است که در سال‌های قبل هم ما هیچگاه آنها را به راحتی شکست ندادیم و اتفاقاً خیلی وقت ها هم در اوج آنکه لیاقت داشتیم به این تیم باختیم. اما در هر صورت شرایط در این دور خیلی فرق میکند چرا که ما در دو بازی اخیر عراق را شکست دادیم و اتفاقاً در بازی آخر به راحتی این کار انجام شد بنابرین از لحاظ روحی و روانی نسبت به تیم حریف سر تر هستیم و از لحاظ امتیازی و حضور در جدول رده بندی شرایط بهتری داریم. این در حالی است که عراقی ها هم ضعیف شدند و این موضوع را در روند مسابقاتی انها می بینیم تا جایی که در ترکیب این تیم در سال‌های اخیر بازیکن تراز اول و شاخصی دیده نمی شود آنها همیشه چند بازیکن کلیدی در ترکیب خود داشته اند اما الان به خاطر شرایط کشور خود و مشکلاتی در چند ساله داشتند از این موضوع خبری نیست و به نظر می‌رسد این موضوع به تیم ملی این کشور نیز تاثیر گذاشته است.  بنابراین احتمالاً در دیدار امشب مشکل زیادی نداشته باشیم.
شاهین بیانی درباره اینکه آیا باید با اسکوچیچ در جام جهانی ادامه دهیم یا خیر گفت: در هر صورت  قرارداد این مربی که اینطور می گوید اما اگر بخواهیم عاقلانه صحبت کنیم من معتقدم نتایج خوبی با این مربی گرفتیم و فکر می کنم تیم ملی یک هارمونی خوبی زیر نظر این کادر فنی دست پیدا کرده ضمن اینکه بعد از این بازی‌ها زمان زیادی تا جام جهانی باقی نمی‌ماند که بخواهیم تغییر و تحول ایجاد کنیم اما به نظر من باید از الان اسکوچیچ به فکر این باشد که بعد از مقدماتی جام جهانی چند بازی تدارکاتی خوب با تیم‌های مطرح دنیا را در دستور کار قرار بدهد تا در جام جهانی از مرحله اول صعود کنیم البته ما تیم اول آسیا هستیم و اگر تدارک بهتری صورت بگیرد می‌توانیم این کار را عملیاتی کنیم این در حالی است که در سالهای گذشته برای سایر تیم‌های آسیایی این اتفاق افتاده و ما هم توانایی انجام این کار را داریم و  به نظر من کار زیاد مشکلی نیست 
مدافع اسبق استقلال درباره اینکه یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس استعفای بی دلیل را به مدیران این باشگاه ارائه کرده است گفت: به چه دلیلی گل محمدی باید استعفا کند اگر بخواهند مشکلات پرسپولیس را در این استعفا مدنظر قرار دهند که این مشکلات از شروع فصل وجود داشته و چیز جدیدی نیست‌. استقلال و فرهاد مجیدی هم این مشکلات را داشتند. در هر صورت متولی این دو تیم وزارت ورزش محسوب می شود و به صورت طبیعی زیر نظر این وزارتخانه اداره می شوند. ما خودمان چند سال است که از این بابت به مشکل می‌خوریم و حتی تیم استقلال به خاطر همین موضوع سالهاست با تغییرات مدیریتی مواجه می شود.
بیانی تاکید کرد: من فکر می‌کنم این یک استعفای الکی از جانب گل محمدی محسوب شده و به دنبال آن است تا یا مدیریت را یک تکانی بدهد و یا دوباره امتیاز بگیرد اما حتم بدانید که با استعفای او موافقت نخواهد شد و به شما قول می دهم که در ادامه فصل با پرسپولیس ادامه خواهد داد.

لینک کوتاه : https://avayesteghlal.ir/?p=20210

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.