سهم استقلال از خروج بازیکنان مازاد چقدر است؟ | آوای استقلال
5
بازهم تهدید مجیدی تو خالی از آب در آمد

سهم استقلال از خروج بازیکنان مازاد چقدر است؟

  • کد خبر : 19250
  • ۲۰ دی ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۵
سهم استقلال از خروج بازیکنان مازاد چقدر است؟
مجیدی مدعی شده بود به هیچ عنوان اجازه جدایی به هیچ یک از بازیکنان استقلال را نخواهد داد و به تمام نفرات تیمش نیاز دارد.

به گزارش آوای استقلال،فرهاد مجیدی این ادعای تکراری را فصل قبل نیز تکرار کرده بود و خطاب به مدیران پیشین باشگاه استقلال گفته بود حتی اکر یک بازیکن از بازیکنان استقلال از این تیم جدا شود دیگر حاضر به مربیگری در این تیم نیست، اما با این تهدید سرمربی آبی‌ها بازهم شاهد جدایی بازیکنان این تیم بودیم بدون اینکه مجیدی تهدید خود را عملی کند.

مجیدی چند هفته قبل هم در یکی از کنفرانس‌های خبری استقلال ادعا کرد به هیچ عنوان اجازه جدایی به هیچ یک از بازیکنانش را نخواهد داد و به تمام نفرات تیمش نیاز دارد.

این اتفاق در آستانه فصل نقل و انتقالات زمستانی در حال تکرار است و نزدیک به پنج بازیکن استقلال در آستانه جدایی قرار دارند بدون اینکه مجیدی با این موضوع مخالفتی داشته باشد.

به نظر می‌آید مجیدی برای خروج از زیر بار فشار هواداران در مقاطعی از فصل از تهدید‌های این چنینی استفاده می‌کند، اما بلافاصله این تهدید‌ها را به فراموشی می‌سپارد تا سیاست‌های دیگر خود را به اجرا در آورد.

در حال حاضر جدایی بابک مرادی از استقلال قطعی به نظر می‌آید و احتمال خروج رشید مظاهری، سعید مهری، متین کریم‌زاده، محمدرضا آزادی و فردین رابط نیز وجود دارد، بازیکنانی که در تفکرات مجیدی جایی ندارند و به عنوان بازیکنان سکونشین از آن‌ها در استقلال یاد می‌شود.

خروج این بازیکنان از فهرست شاگردان مجیدی البته با مخالفت‌هایی نیز همراه شده، اما بازیکنان سکونشین به شدت تمایل به جدایی از استقلال را دارند تا بتوانند در باشگاهی دیگر فرصت بازی پیدا کنند و دوباره به مرز آمادگی برسند. با این حال باید دید با توجه به اینکه این نفرات با باشگاه استقلال قرارداد دارند آیا مدیریت باشگاه بابت خروج آن‌ها موافق خواهند بود یا اینکه این مساله به یک چالش جدید میان باشگاه و بازیکنان مازاد استقلال تبدیل خواهد شد.

هرچند زمزمه‌هایی جدی بابت حضور این نفرات در باشگاه‌های دیگر مطرح شده است، اما به دلیل اینکه زمان نقل و انتقالات به صورت رسمی شروع نشده مذاکرات رسمی آغاز نشده، اما به نظر می‌رسد بلافاصله با شروع زمان نقل و انتقالات شاهد خروج این نفرات از مجموعه استقلال خواهیم بود.

هواداران استقلال امیدوارند جدایی این بازیکنان برای استقلال عواید مالی قابل توجهی داشته باشد و تجربه تلخ جدایی بازیکنان بدون هزینه که در زمان مدیرعاملی احمد مددی به دفعات رخ داد دوباره تکرار نشود تا استقلال از بابت انتقال آن‌ها منتفع شود.

لینک کوتاه : https://avayesteghlal.ir/?p=19250

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.