سرمایه هایی که نمی سوزند! | آوای استقلال
1

سرمایه هایی که نمی سوزند!

  • کد خبر : 19572
  • ۲۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۷
سرمایه هایی که نمی سوزند!
از وقتی سردار آجورلو مدیریت باشگاه استقلال را بر عهده گرفته اقدامات شایسته ای در حال انجام است

به گزارش آوای استقلال، از وقتی سردار آجورلو مدیریت باشگاه استقلال را بر عهده گرفته اقدامات شایسته ای در حال انجام است که اگر کارشکنی منفعت طلبان نبود شاید اتفاقات بسیار خوبی رخ داده بود اما سنگ اندازی آقایانی که روی ثروت ملت نشسته اند و برای پر کردن جیب خودشان آمده اند، موانع بسیار بزرگی ایجاد شد که رخ دادن اقدامات خوب را به تاخیر انداخته اما سردار آجورلو دلسرد نشده و از هر نکته ای برای بهبود اوضاعی که در دوران سلطانیفر به شدت بهم ریخته شد، استفاده می‌کند.
یکی از مهمترین ایرادات مدیران استقلال در سالهای وزارت سلطانیفر از دست دادن مهره هایی بود که می‌شد منبع درآمد باشند اما به راحتی رضایتنامه شان صادر می‌شد، حالا با رفتن وزیر بی کفایت و رفقای منصوب شده اش در استقلال، اوضاع رو به بهبودی می‌رود.
سردار آجورلو با مهره ای که به هر دلیل،خواست مربی یا عدم نیاز له وی به علت عملکرد ضعیف….در لیست خروجی است حرفه ای برخورد کرده و به جای صدور رضایتنامه وی قراداد بابک مرادی را به مدت دو سال تمدید کرده تا بابت انتقال این بازیکن باشگاه ذی نفع باشد.
اقدامی که در سالهای گذشته به عمد و در راستای تخریب و تضعیف استقلال انجام نمی‌شد و به عمد رضایتنامه ها صادر می‌شد در حالی که میشد از انتقال بازیکنان کسب درآمد کرد و بخشی از مشکلات مالی را مرتفع نمود.
هر قدر از رفتن سلطانیفر میگذرد بیشتر و بیشتر خیانت های او و مهره های جیره خوارش نمایان و از اقدامات غیر منصفانه آنها پرده برداری می‌شود.

لینک کوتاه : https://avayesteghlal.ir/?p=19572

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.