رجبی: استقلال با هارمونی خوب برای قهرمانی فاصله زیادی دارد | آوای استقلال
2
مجیدی باید ذهنیت تیمش را تغییر دهد

رجبی: استقلال با هارمونی خوب برای قهرمانی فاصله زیادی دارد

  • کد خبر : 19182
  • ۱۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۷
رجبی: استقلال با هارمونی خوب برای قهرمانی فاصله زیادی دارد
پیشکوست تیم فوتبال استقلال گفت: مجیدی باید ذهنیت تیمش را که گل نخوردن است تغییر دهد.

به گزارش آوای استقلال،رضا رجبی ، درباره پیروزی تیم فوتبال استقلال مقابل مس رفسنجان در هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال اظهار داشت: این برد را به هواداران، کادرفنی و بازیکنان استقلال تبریک می‌گویم و امیدوارم این بردها تداوم داشته باشد، اما باید یک فلش بک به عقب بزنم و حدود هشت، هفته پیش که در آن تشریح کرده بودم استقلال در ادامه تساوی‌های زیادی خواهد داشت که این‌ پیش‌بینی من درست از آب در آمد.

وی ادامه داد: یکی دیگر از مسائلی را که تشریح کرده بودم این‌ بود که تیم‌ مجیدی آهنگ، سرعت و ریتم لازم‌ را در بخش جلو دارا نیست و باید بازیکنانی که چارچوب شناس هستند در موقعیت خودشان قرار بگیرند تا به استقلال کمک‌ بیشتری کنند‌.

*بازی خوانی قاسمی نژاد خیلی حرفه‌ای بود

رجبی افزود: از نظر من یامگا و قاسمی نژاد از لحاظ چارچوب شناسی شم‌ گلزنی بالایی دارند. بازیکنان استقلال هم باید مهارت و تکنیک‌ بالایی داشته باشند و هم در انتقال توپ‌ سرعت بیشتری داشته باشند. قاسمی نژاد نشان داد از هوش بالایی برخوردار است. اصلی‌ترین رکن‌ یک مهاجم باید این باشد که خوشبین باشد و به نظرم قاسمی نژاد خیلی خوب این اصل را رعایت کرد. وی این‌ گمان را می‌کرد بازیکن حریف دست به اشتباه بزند، شاید اگر حسین‌زاده بود این موقعیت را تبدیل به گل نمی‌کرد، اما بازی خوانی قاسمی نژاد خیلی حرفه‌ای بود.

پیشکسوت باشگاه استقلال تصریح کرد: اگر گل سوم زده نمی شد ممکن‌ بود بازی ۲ بر ۲ تمام شود. با وجود این‌ برتری، اما معتقدم استقلال با شرایط و هارمونی خوب برای قهرمانی فاصله زیادی دارد. کسی نمی‌گوید استقلال ۲ گل خورد بلکه می‌گویند ۳ امتیاز را به شایستگی از آن خود کرد. به نظرم مجیدی باید ذهنیت تیمش را که گل نخوردن است تغییر دهد.

*استقلال در سیستم انتقال توپ از دفاع به‌ حمله‌ و بالعکس کند است

رجبی افزود: یامگا نزدیک به چارچوب بود و خیلی خوب بازی کرد. اگر کادرفنی دنبال استفاده از سیستم سه دفاعه است باید تا پایان فصل همین سیستم را در پیش بگیرد نه اینکه در طول هر بازی شیوه‌های متفاوتی را به اجرا در بیاورد. به هر جهت استقلال در سیستم انتقال توپ از دفاع به‌ حمله‌ و بالعکس کند است و باید یک توازن بین خطوط برقرار کند تا تیم شکل بهتری به خود بگیرد.

وی با اشاره به اینکه مس رفسنجان مانند برخی تیم‌های دیگر هزینه خوبی برای خرید انجام داده است، گفت: مس یک تیم پولدار است که بازیکنی مانند مهدی کیانی در این تیم ذخیره است و نشان از کیفیت خوب این تیم دارد. در این دوره تیم‌هایی که مشکل مالی ندارند فوتبال و لیگ را تحت تاثیر خود قرار داده‌اند. به طور مثال دو تیم نفت مسجدسلیمان‌ و صنعت نفت آبادان با وجود در اختیار داشتن‌ منابع غنی میلیاردهای گدا هستند. سپاهان هم برای اینکه در پایان لیگ به جایگاه خوبی برسد، خوب هزینه کرده است.

لینک کوتاه : https://avayesteghlal.ir/?p=19182

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.