رجبی:امیدوارم کادرفنی استقلال در دور برگشت غافلگیر نشوند | آوای استقلال
3

رجبی:امیدوارم کادرفنی استقلال در دور برگشت غافلگیر نشوند

  • کد خبر : 1951
  • ۰۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۲
رجبی:امیدوارم کادرفنی استقلال در دور برگشت غافلگیر نشوند
رضا رجبی می گوید مدافعین استقلال در دیدار برابر الدحیل سخت گیری ویژه ای روی مهاجم این تیم نداشتند و فرصت هت تریک را در اختیار او قرار داده اند.

رضا رجبی می گوید مدافعین استقلال در دیدار برابر الدحیل سخت گیری ویژه ای روی مهاجم این تیم نداشتند و فرصت هت تریک را در اختیار او قرار داده اند.

رضا رجبی پیشکسوت باشگاه استقلال که به تازگی خبر ابتلای او به ویروس کرونا رسانه ای شد، اینطور شرایط خود را توضیح می دهد: خیلی باید تشکر کنم از دوستان که نگران شدند و تماس گرفتند. دوست نداشتم این موضوع رسانه ای شود ولی نمی دانم چطور مطلع شدند. من به کسی نگفتم ولی دو هفته وحشتناک را پشت سر گذاشتم و تازه اشتها پیدا کرده ام و می توانم غذا بخورم.

او در پاسخ به این سوال که آیا دوره خطرناک بیماری را پشت سر گذاشته، عنوان کرد: فکر می کنم. باید بروم آزمایش بگیرم تا ببینم چه می گویند. چند روز آینده برای تست مجدد می روم. باید باز هم تشکر کنم از دوستانم آقای مرفاوی، آقای مظلومی، آقای قلعه نویی و خیلی های دیگر که انتظار نداشتم و تماس گرفتند.

از رضا رجبی مدافع سال های دور استقلال در رابطه با شرایط این تیم در رقابت های آسیایی پرسیدیم و او با اشاره به دیدار رفت آبی پوشان برابر الدحیل عنوان کرد: کلا فوتبال آسیا خیلی نسبت به دوره های قبل افت کرده است و بهترین زمان است که تیم های ایرانی بتوانند قهرمانی آسیا را تکرار کنند. فکر نمی کنم استقلال آنالیز خوبی در بخش هجومی داشته باشد و گل های یک شکل خوردند. این برنامه ای بود که الدحیل روی آن کار کرده بود و دفاع های وسط استقلال خیلی ضعیف کار کردند. معمولا این یک قانون است که وقتی تیم حریف برای ارسال می رود، مدافع باید روی مهاجم حریف برود. مهاجمی که هت تریک کرد خیلی آزاد بود و به نظرم مدافعان استقلال باید سخت گیرانه تر رفتار کنند. امیدوارم این بازی آنالیزی باشد برای بازی بعدی.

رضا رجبی سپس با تمجید از نمایش فرشید اسماعیلی در در بخش هجومی استقلال اضافه کرد: پنج سال است که می گویم اگر فرشید اسماعیلی راه بیفتد، خیلی از مشکلات استقلال در بخش هجومی حل می شود. در این بازی خیلی توپ را حمل نمی کرد و زود تصمیم می گرفت و انرژی اش را الکی مصرف نمی کرد. قایدی هم خوب بوده است. ارسلان و دیاباته هم خوب بوده اند و استقلال با خلاقیت فردی ای که بازیکنانش ندارند، شرایط خوبی در بخش هجومی دارد.

مدافع دهه شصت استقلال تهران در پایان درباره جمع بندی خود از عملکرد تیم های ایرانی توضیح داد: تیم های ایرانی تا اینجا خوب بوده اند ولی در آسیا مربیانی وجود دارند که خیلی به روز و بادانش هستند و امیدوارم در دور برگشت اسیر تاکتیک های آنها نشویم و بهترین شکل بازی های حریفان را برای کسب نتایج خوب آنالیز کنیم.

لینک کوتاه : https://avayesteghlal.ir/?p=1951

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.