دو هشدار قبل از بازی با الشرطه | آوای استقلال
3

دو هشدار قبل از بازی با الشرطه

  • کد خبر : 1365
  • ۲۹ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۵
دو هشدار قبل از بازی با الشرطه
خط دفاع را امشب به سیم خاردار تبدیل کنید تا خیال خط تهاجمی برای گلزنی راحت تر باشد.

به گزارش آوای استقلال، امشب دومین بازی استقلال در لیگ قهرمانان آسیا در حالی برگزار می شود که استقلال بعد از یک برد پر گل آماده بازی با الشرطه است. با این حال در کنار همه نکات مثبت و انگیزشی و البته خوشبینانه ای که از استقلال برای این دیدار داریم، دو مسئله به شکل هشدار را هم نباید فراموش کنیم.

۱. استقلال نباید دچار غرور کاذب شده باشد. بازی با الاهلی هر چه بود تمام شد و اثرات این برد نباید با غرور کاذب تیم همراه باشد. استقلال اگر در بازی امشب خود را از پیش برنده بداند، بازنده است. استقلال باید بداند و متوجه باشد که بازی با الشرطه فرق می کند و باید همه توان خود را از دقیقه اول تا آخر برای برتری بگذارد. اگر استقلال اسیر غرور کاذب نشده باشد، بازی با الشرطه هم می تواند ۳ امتیاز برای تیم داشته باشد.

۲. خط دفاعی استقلال در بازی با الاهلی آماده نبود. درست است که استقلال ۵ گل زد اما عملکرد خط دفاعی به اندازه بقیه نقاط تیم مطلوب نبود و عدم هماهنگی بین مدافعین تیم مشهود بود. فرهاد باید برای بازی امشب خط دفاعی تیم را ترمیم کرده باشد و مدافعان هم هوشیارتر و با دقت تر در زمین حاضر شوند. چرا که دفاع بد، می تواند کار الشرطه را برابر استقلال آسان تر کند. این خط دفاع را امشب به سیم خاردار تبدیل کنید تا خیال خط تهاجمی برای گلزنی راحت تر باشد.

لینک کوتاه : https://avayesteghlal.ir/?p=1365

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.