دندان روی جگر بگذارید تا امسال جام بگیریم | آوای استقلال
1
حنیف عمران‌زاده: به قطار در حال حرکت سنگ می‌زنند

دندان روی جگر بگذارید تا امسال جام بگیریم

  • کد خبر : 21020
  • ۰۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۰
دندان روی جگر بگذارید تا امسال جام بگیریم
حنیف عمران‌زاده مربی اسبق استقلال گفت: بازیکنان باید بدانند اگر ۳-۴ ماه دندان روی جگر بگذارند این تیم می‌تواند بعد از چند سال قهرمان شود پس بهتر است دنبال حواشی نروند.

به گزارش آوای استقلال، حنیف عمران‌زاده مدافع سابق استقلال در مصاحبه‌ای از وضعیت امروز تیمش تعریف و تمجید کرد. عمران‌زاده از هوادارن و بازیکنان خواست به حاشیه‌ها فکر نکنند. های لایت مصاحبه عمران زاده را در زیر می‌خوانید:

*شرایط استقلال خیلی خوب است، این تیم در صدر جدول است و خوب نتیجه گرفته است. این تیم در صدر جدول است و بهترین آمارها را دارد. امسال سالی است که اگر خودمان بخواهیم، حاشیه به وجود نیاید و همه دست به دست هم بدهند امسال بعد از مدت‌ها و حق خوری‌هایی که می‌شد قهرمان شود.

*در سال ۱۳۹۱ که استقلال قهرمان لیگ برتر شد، ما خیلی همدل بودیم. سرمربی تیم آقای قلعه‌نویی بود و مثل همین امسالِ استقلال بازیکنان خوبی داشتیم. آن زمان به تنها چیزی که فکر نمی‌کردیم پول بود و می‌گفتیم پول بالاخره می‌رسد. نسبت به سالهای گذشته که ما خیلی سخت پول می‌گرفتیم بازیکنان الان کار راحت تری دارند و بعضا تا ۸۰ درصد پولشان را می‌گیرند اما ما آن زمان در آخر فصل ۴۰-۵۰ درصد بیشتر پول نمی‌گرفتیم. نیت همدلی است، اگر سختی‌ها را تحمل کنند و حواشی کم شود مطمئنا این تیم می‌تواند قهرمان شود.

*مثالی است که می‌گویند قطار در حال حرکت را سنگ می زنند. الان هیچ بهانه‌ای از استقلال ندارند و این حرف‌ها را می‌زنند. استقلال باخت ندارد و در حال بهانه گیری هستند که این تیم به حاشیه برود. شما از فوتبال چه می‌خواهید به جز ۳ امتیاز؟ من به هواداران استقلال می‌گویم به این حرف‌ها گوش ندهید. می‌خواهند ترمز استقلال را بکشند. خودِ من معتقدم استقلال الان خوب بازی می‌کند و فلسفه‌اش این است کم گل بزند و گل نخورد. خیلی از تیم‌ها در دنیا این مدلی بازی می‌کنند، به طور مثل اینترمیلان با همین شیوه قهرمان اروپا شد.

*در خصوص رقابت تنگاتنگ استقلال و پرسپولیس و اینکه آیا جنگ قهرمانی به دربی می‌کشد یا خیر باید بگویم زودتر تکلیف مشخص می‌شود. خیلی تیم‌ها مثل مس رفسنجان، سپاهان، پیکان که خیلی خوب بازی می‌کند، گل‌گهر یا فولاد که اگر زودتر اضافه می‌شد خیلی بهتر نتیجه می‌گرفت، می‌توانستند مدعی باشند ولی در نهایت جنگ بین استقلال و پرسپولیس است. همانطور که گفتم تیمی که حواشی کمتری داشته باشد می‌تواند قهرمان شود. باید بیرون از زمن کنترل شود، باز هم تاکید می‌کنم پول بالاخره می‌آید ولی جام برود دیگر بر نمی‌گردد و دوباره باید یک سال تلاش کرد.

*از بازیکنان و هواداران استقلال می‌خواهم دنبال داستان و حواشی نروند. استقلال بد بازی نمی‌کند، مربی برای هر بازی دیدگاهی دارد. هر گلی که زده می‌شود روی برنامه و تمرین است. نتیجه را همه با هم می گیرند، این نیست که بگوییم مطهری، یامگا، ژستد و یا فلانی گل زده است. به بازیکنان استقلال هم می‌گویم که این ۳-۴ ماه را دندان روی جگر بگذارید تا امسال جام را بگیرد چون امسال سالی است که می شود به قهرمانی رسید.

لینک کوتاه : https://avayesteghlal.ir/?p=21020

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.