دلیلی ندارد استقلالی ها کرونانمایی کرده باشند | آوای استقلال
3
پیروز قربانی در گفت و گو با آوای استقلال:

دلیلی ندارد استقلالی ها کرونانمایی کرده باشند

  • کد خبر : 20000
  • ۰۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۲
دلیلی ندارد استقلالی ها کرونانمایی کرده باشند
پیروز قربانی معتقد است که فساد از آدم ها ایجاد می شود در غیر این صورت ذات فوتبال پاک است.

پیروز قربانی در گفت و گو با خبرنگار آوای استقلال درباره آخرین شرایط استقلال و تعطیلی تمرینات این تیم گفت: خیلی در جریان جزئیات مسائل روز فوتبال نیستم و فقط در رسانه ها اخبار را میبینم. حتماً مراجعی هستند که این موارد را پیگیری می‌کنند با این حال من سوال می‌کنم که دلیل انجام این کار چیست که بخواهند خودشان را به کرونا بزنند.
وی ادامه داد: هرچند من صلاحیت اظهار نظر ندارنم و بهتر است در این مورد نظری ندهم اما اگر استقلال شرایط بدی داشت می توان گفت که آنها کرونانمایی کنند اما الان نیازی به انجام این کارها نیست. در هر صورت این طور مسائل حاشیه‌ای در فوتبال ایران همیشه پیش می‌آید
قربانی درباره اینکه آیا خاطرات تلخ قطع همکاری با رایکا را فراموش کرده است گفت: به این مسائل کاری ندارم یک سری آدم اشتباهی به این فوتبال آمده‌اند و هدفم مبارزه با آنها است و حتماً این کار را انجام می دهم حتی اگر به ضررم تمام شود و هر قیمتی که باشد می‌پردازم. یک سری آدم های اشتباهی آمده اند و گذشته درستی ندارند و هدفشان کمک نیست و به فکر منافع خود هستند و باید از فوتبال بروند.
وی تاکید کرد: در هر صورت مراجعی هستند که باید آنهایی که اشتباهی به فوتبال آمدند را بیرون بیندازند چون آنها به حیثیت فوتبال ضربه می‌زنند. در این مورد باید به کمیته اخلاق کمک کرد و مطمئن باشید این کمیته می‌تواند در این راستا نقش موثری را ایفا کند.
پیشکسوت استقلال درباره آن که چرا مراجع مرتبط با فساد در فوتبال برخورد نمی‌کنند گفت: فساد از آدم ها ایجاد می شود در غیر این صورت ذات فوتبال پاک است. به نظرم خود فوتبالی ها اول باید به فکر منافع خود نباشند و در این مورد کمیته اخلاق باید با جدیت ورود کرده و کارش را بکند و فوتبال را درست کند هرچند کار سختی است اما اگر دست به دست هم بدهیم شدنی است.
وی درباره اینکه آیا از قطع همکاری با استراماچونی در گذشته پشیمان نیست یادآور شد: خیر مهم نیست در کدام تیم کار کنم هرچند کار کردن در تیم های بزرگی مثل استقلال افتخار است اما استقلال کاری و شرح وظایف باید وجود داشته باشد. من آدم خنثایی نیستم که فقط بخواهیم یک جا را پر کنم و به قصد اینکه باشم جای یک نفر را بگیرم.
مدافع اسبق استقلال برای کاری که می کنم ارزش قائلم و دوست دارم هرجا میروم تاثیرگذار باشم و هر جا که هست اگر حس کنم ارزش و اعتبارم دیده نمیشود خودم بیرون می آیم مثل سایپا یا اگر احساس کنم که جایگاهم در شان من نیست و نمی‌توانم تأثیرگذار باشم باز هم بیرون می‌آیم مثل استقلال. شاید این موضوع به ضررم باشد و در چند سال آینده باعث شود تا کلا از فوتبال سوت بشوم اما برای خط قرمزهایم احترام قائل هستم.
قربانی درباره اینکه آیا از کار مربیگری دلسرد شده است گفت: هرگز دلسرد نشدم و کارم را ادامه می‌دهم و برایش وقت می گذارم چون به این کار علاقه دارم.

لینک کوتاه : https://avayesteghlal.ir/?p=20000

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.