دعوت از مهدوی کیا به تلویزیون با کدام منطق؟! | آوای استقلال
4
آیا فوتبال برتر پرچمدار دفاع از متخلفان است

دعوت از مهدوی کیا به تلویزیون با کدام منطق؟!

  • کد خبر : 2273
  • ۰۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۲۳:۳۲
دعوت از مهدوی کیا به تلویزیون با کدام منطق؟!
سوال واقعا این است کیا از چه می خواهد دفاع کند؟

به گزارش آوای استقلال، چند روز پیش بود که شنیدیم مهدی مهدوی کیا به همراه چند نفر به دنبال این است که با شکایت به استیناف و با اتکا به دست های پشت پرده به دنبال باز گرداندن رای باشگاه کیا به نفع تیم خود است تا قهرمانی را تر استقلال بگیرد.

هر چند از متخلفان بزرگ این باشگاه مشخص بود که به دنبال دست و پا زدن برای برگرداندن رای هستند و به کار ناخلف خود ادامه خواهند داد اما سکوت کردیم تا این که امروز می شنویم مهدوی کیا قرار است صحبت هایی را در خصوص فوتبال پایه ها انجام داده و از تیم خود دفاع کند.

سوال واقعا این است کیا از چه می خواهد دفاع کند؟ از این که در جلسه کمیته انضباطی هم یک نفر دیگر را به عنوان بازیکن خود جا زده بوده که حتی آمار اقوام خود را هم نداشته و با جواب دادن های نادرست شک کمیته انضباطی را به یقین تبدیل کرده یا از چند بار فراخواندن به کمیته انضباطی و شرکت نکردن تا صدور رای؟

بازیکنی که پرونده شکایتش در دست چند باشگاه است چطور می تواند از سوی مهدوی کیا مورد حمایت قرار بگیرد؟ مشخص است که با این تقلب و بازی ناپاک در آکادمی کیا، مهدوی کیا نشان داد که به هیچ وجه‌ صلاحیت حضور در فدراسیون را نداشته و مورد شگفت است که به جای این که سر خود را پایین بیاندازد، طلبکار هم هست.

لینک کوتاه : https://avayesteghlal.ir/?p=2273

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.