در جلسه مدیرعامل استقلال در کمیسیون فرهنگی مجلس چه گذشت؟ | آوای استقلال
1

در جلسه مدیرعامل استقلال در کمیسیون فرهنگی مجلس چه گذشت؟

  • کد خبر : 19334
  • ۲۱ دی ۱۴۰۰ - ۲۳:۰۹
در جلسه مدیرعامل استقلال در کمیسیون فرهنگی مجلس چه گذشت؟
مدیرعامل باشگاه استقلال با حضور در نشست اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی توضیحاتی در خصوص مشکلات این باشگاه و روند حذف دو باشگاه پرطرفدار پایتخت از رقابت‌های لیگ قهرمانان باشگاههای آسیا ارائه داد.

به گزارش آوای استقلال، مصطفی آجورلو در خصوص این جلسه در گفت‌و‌گو با سایت رسمی باشگاه استقلال گفت: در این نشست ابتدا از آقای آقا تهرانی ریاست محترم کمیسیون فرهنگی مجلس تشکر کردیم که به این موضوع توجه ویژه داشتند و بر اساس نگرانی‌های مردم با احساس مسئولیت در این خصوص از ما دعوت کردند تا مسئله کنار گذاشتن دو باشگاه استقلال و پرسپولیس از مسابقات آسیایی را مورد ارزیابی و بررسی قرار بدهیم. همچنین آقایان راستینه، قاضی‌زاده هاشمی و آقای فروردین که همواره این موضوعات را با دقت نظر دنبال می‌کنند.

مدیر عامل باشگاه استقلال اضافه کرد: آنچه مسلم است مسئله حذف دو باشگاه در داخل کشور و توسط کمیته بدوی فدراسیون فوتبال اتفاق افتاده و دوستان در مجلس هم به این موضوع اشراف کامل دارند. این مسئله حالا به یک مطالبه عمومی مبدل شده که چرا چنین اتفاق تلخی رقم خورده و همکاری لازم با باشگاهها صورت نگرفته است. در گام بعدی پس از رد درخواست صدور مجوز حرفه‌ای کمیته استیناف صدور مجوز حرفه‌ای فدراسیون فوتبال سه ماه به ما فرصت داد که مدارک مورد نیاز را تامین و ارائه کنیم که بر اساس وعده و قول همین آقایان ما هم اعلام کردیم مشکلات و نواقص را مرتفع خواهیم کرد و استقلال و پرسپولیس مجوز لازم را دریافت می‌کنند اما حالا اعلام می‌کنند این مجوزی که به ما داده شده اصلا قانونی نبوده و باید تکلیف این مسئله روشن شود. باید مشخص شود که چرا فدراسیون فوتبال و این کمیته‌ها با استقلال و پرسپولیس چنین کاری را کرده‌اند؟ چرا این دو تیم حذف شدند و چرا پس از آن سه ماه فرصت برای تکمیل مدارک دادند و حالا که مدارک قبل از پایان آن مهلت تکمیل و ارائه شده می‌گویند اصلا دادن این فرصت قانونی و منطبق با آیین‌نامه نبوده است.

آجورلو در پایان گفت: علاوه بر موضوعات مرتبط با مسئله پرونده حرفه‌ای و حذف دو باشگاه در این جلسه به موضوع مشکلات جاری باشگاه ها و مسائل سال‌های گذشته پرداختیم که عامل بروز این مشکلات چیست؟ مسئله اصلی و مطالبه امروز ما که مورد تایید AFC هم قرار دارد درآمدهای مشروع و قانونی فوتبال از جمله حق پخش و محتوا و تبلیغات محیطی است، مسائلی که جزو حقوق اصلی و درآمد پایدار باشگاهها به شمار می‌رود و اگر این موضوع حل شود مشکلات باشگاهها در سال‌های آتی هم مرتفع خواهد شد. امیدواریم با حمایت دولت و مجلس محترم موانع و مشکلات پیش روی این دو باشگاه رفع شود تا دیگر شاهد انباشته شدن بدهی‌های گذشته و مسائل و مشکلات سال‌های قبل نباشیم.

لینک کوتاه : https://avayesteghlal.ir/?p=19334

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.