دردسر جدید باشگاه های لیگ برتر؛ آپشن جدیدی به نام ارز دیجیتال! | آوای استقلال
4
خطری که فوتبال ایران را تهدید می کند

دردسر جدید باشگاه های لیگ برتر؛ آپشن جدیدی به نام ارز دیجیتال!

  • کد خبر : 1492
  • ۳۰ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۵
دردسر جدید باشگاه های لیگ برتر؛ آپشن جدیدی به نام ارز دیجیتال!

پس از مقاومت‌های صورت گرفته در خصوص افزایش نرخ قراردادهای فوتبالیست ها و ورود دستگاه‌های نظارتی، حالا مدیران برنامه‌های فوتبالیست‌های شناخته شده روشی جدید برای دور زدن قانون در نظر دارند که مطمئناً با اعمال این روش از ابتدای فصل بیست و یکم مطمئناً مقوله نظارت حداقلی در جریان عقد قراردادها به پایین ترین حد […]

پس از مقاومت‌های صورت گرفته در خصوص افزایش نرخ قراردادهای فوتبالیست ها و ورود دستگاه‌های نظارتی، حالا مدیران برنامه‌های فوتبالیست‌های شناخته شده روشی جدید برای دور زدن قانون در نظر دارند که مطمئناً با اعمال این روش از ابتدای فصل بیست و یکم مطمئناً مقوله نظارت حداقلی در جریان عقد قراردادها به پایین ترین حد ممکن می‌رسد و دیگر هیچ ساز و کار درج شده در آیین نامه‌های نقل و انتقالات فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ نمی تواند مانع از تعهدات مالی غیر رسمی و خارج از قرارداد شود.

مدیر برنامه‌های فوتبالیست‌ها پس از ورود سازمان بازرسی کل کشور به برخی قراردادهای نامتعارف و خارج از قاعده تصمیم گرفتند بازیکنان طرف قرارداد خود را ترغیب کنند به جای توافق برای دریافت رقم درشت خارج از قرارداد به عنوان زیر میزی و شیرینی و…. از مدیران عامل باشگاه‌ها درخواست دریافت ارز دیجیتال کنند؛ چون دیگر به هیچ عنوان کسی قادر به رد زنی این ارزها نیست.

تهدید بزرگ برای باشگاه‌ها

اگر این اتفاق فراگیر شود یک تهدید بزرگ در انتظار باشگاه‌های ورشکسته لیگ برتری است؛ چون آن‌ها مجبورند برای موفقیت در فصل نقل و انتقالات برای صید بازیکنان نام آشنای خود خارج از رقم میلیاردی مندرج در قرارداد ارز دیجیتال هم به آن‌ها بدهند که این اتفاق بدون شک هزینه‌های تیمداری را به شکل سرسام آوری افزایش خواهد داد. البته که برخی مدیرعامل‌های باشگاه‌های بزرگ پایتخت ترسی از انجام این کارها ندارند، همان‌طور که در فصل نقل و انتقالات لیگ بیستم در هتل‌های لاکچری با بازیکن وارد مذاکره می‌شدند و برای متقاعد کردن آن‌ها نه تنها به بازیکن خارج از قرارداد پول نقد می‌دادند، بلکه به عنوان شیرینی و دستخوش به مدیر برنامه‌ها هم رقم‌های درشت میلیاردی هدیه می‌دادند.

با این فرایند حالا باید دید مسئولان فدراسیون فوتبال چه تدبیری برای کنترل این اتفاقات در آستانه اتمام لیگ بیستم و شروع فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر خواهند داشت؟ شهاب الدین عزیزی خادم در جریان برنامه‌های تبلیغاتی خود پیش از برگزاری انتخابات دائماً تأکید داشت به هر ترتیبی با فساد مبارزه خواهد کرد و اجازه سوء استفاده به عوامل بیرونی را نخواهد داد، حالا این بهترین موقعیت است تا ببینیم رئیس جدید فدراسیون فوتبال در مسیر برخورد با فساد سیستماتیک در حوزه فوتبال به ویژه موضوع سوء استفاده‌های عجیب و غریب دلال‌ها چه تصمیمی اتخاذ خواهد کرد؟

لینک کوتاه : https://avayesteghlal.ir/?p=1492

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.